מלכת היופי של ירושלים פרק 2 לצפייה ישירה yes

מלכת היופי של ירושלים פרק 2 לצפייה ישירה yes

אדיש לאשתו אוהב את בתו היפה ולכל יתר העולם הוא מתייחס באדישות. סוג של אכזבה מחיי האהבה. זהו גבריאל ארמוזה, מגולם בידי מיכאל אלוני. קבלו את מלכת היופי של ירושלים פרק 2 לצפייה ישירה yes. צפו בווידאו בסוף העמוד! ומה קורה בינואר 2023? הסדרה המצליחה בארץ ובעולם וזוכת פרס האקדמיה, חוזרת לעונה חדשה וסוחפת. החל מה-23/01 ב- yes VOD ימים ב-ד בשעה 21:00 ב- yes TV DRAMA וב- STINGTV. מלכת היופי חוזרת לעונה 2 פרקים מלאים.

 מלכת היופי של ירושלים פרק 2 לצפייה ישירה

מלכת היופי של ירושלים פרק 2 לצפייה ישירה

הסדרה מתחילה שבנת 1917 בעיר העתיקה בירושלים. למרות שכחמישים שנה קודם לכן החלה היציאה מהחומות ונבנו שכונות כמו משכנות שאננים. היהודים הספרדים האוריגינלים, דוברי השפה הספניולית, המיוחסים של הקהילה נשארו באזורי הנוחות שלהם. במקומות בהם עבדו כסוחרים ובעלי מקצועות מכובדים. אלו לא היו הסנדלרים והרצענים. אלו היו האליטה של היישוב היהודי הישן.

עוד מעט ייכנס בשערי העיר ולממלכתה של האם הכל יכולה, מרקדה ארמוזה, הפרשים האנגלים ובראשם גנרל אלנבי. ובכן גולשים יקרים כאן מתחיל סיפורנו ומכאן העלילה מתפתחת קדימה ואחורה ( רעיון מבריק לבצע שימוש בטכניקות flash forward יחד עם flashback) במלאכת החיים.

היה או לא היה מלכת היופי yes פרקים מלאים על מה מבוסס הסיפור 

באוניברסיטה העברית בירושלים, זו הדוגלת בגישה מקסימליסטית באשר לממלכת הזוהר של יהודה נלמד קורס מעניין. הוא עוסק ישירות בסדרה החדשה ביס. מטרת הקורס לקבל מושג על חיי הספרדים בירושלים במאה הי"ט ובראשית המאה ה20. הוא נקרא חיי הספרדים בירושלים 1948-1800.

ואכן בימים ההם, שלא כמו בזמן הזה, הייתה בירושלים קהילה ספרדית משגשגת. אתם מכירים אותה מההצגה בוסתן ספרדי. הפרקים המלאים של מלכת היופי בערוצי yes וכמובן שידורים חוזרים באתר VOD, מרחיבים ברומן ההיסטורי את חייהם העשירים של דוברי הלאדינו בירושלים במאה העות'מאנית ואת שלהי הקהילה עם כניסת המנדט הבריטי.

יש שלושה אלמנטים חשובים בחיי הקהילה והם היטב לידי ביטוי בסדרת המופת על פי הרומן של שרית לוי ישי :

  • הארגון העדתי של קבילת הספרדים ( יוצאי ספרד )
  • היחסים שלהם והיחס לבני העדות האחרות ( זוכרים, הם היו האליטה, האשכנזים היו בתחתית )
  • חיי תרבות עשירים הקשורים לחכמי העדה והשכבה המשכילה שחבריה שתרמו לספרות בת זמנם ולתרבות

לפעמים, בין הסצנות המעולות, אני נזכר ( כי זה אני) גם בסרט אבו אל באנת. אולי בגלל השפה, אולי בגלל שגם היתומה אליה נישא ארמוזה הבן, לא הביאה לו נצר בן זכר. מטלה ראשית של כל אשת איש ממוצא ספרדייה בחצר הירושלמית של פעם.שידורים נוספים -yes TV DRAMA, yes VOD, ו-STINGTV.

צפו בווידאו מלכת היופי של ירושלים עונה 1 פרק 2 yes לצפייה ישירה 

הסדרה קבלה חותמת סופית של הצלחה בינלאומית. בדומה לסדרה שטיסל עונה 3 פרקים מלאים לצפייה שיירה בנטפליקס היא גם משודרת במסגרת סדרות ישראליות מומלצות.

מי משחקת בתפקיד לונה?. סוול אריאל אור.

מי משחק בתפקיד אפרים סיטון?. תום חגי.