מלכת היופי של ירושלים פרק 38 לצפייה ישירה. הסוף של מרקדה ארמוזה

מלכת היופי של ירושלים פרק 38 לצפייה ישירה. הסוף של מרקדה ארמוזה.

הרבה פני שלמדנו שבכל בית רוסי יש סבתא בסלון, ילדי הקהילה הספרדית בירושלים חיו עם אמא שלהם ששמרה היטב על הגחלת, הקפידה שהכלה תישאר במקומה הראוי והעסק יעבוד גם בימי בצורת. קבלו את מלכת היופי של ירושלים פרק 38 לצפייה ישירה. הסוף של מרקדה ארמוזה. לקראת שידור ווידאו בסוף העמוד!. חשבתם שכל הסיפור הסתיים בעונה הראשונה?. ובכן שימו לב ללוח שידורים yes. מלכת היופי עונה 2 פרקים מלאים עולה לשידור החל מתאריך 23/01/20223. מי משתתף בעונה החדשה?. השחקן אקי אבני ורשימת שחקנים מרשימה. איפה אפשר לראות פרקים מלאים עונה 2 מלכת היופי?.   ב- yes VOD ימים שני- רביעי בשעה 21:00 ב- yes TV DRAMA וב- STINGTV.

מלכת היופי של ירושלים פרק 38 לצפייה ישירה

מלכת היופי של ירושלים פרק 38 לצפייה ישירה

מתי משודר? כמה פרקים יש למלכת היופי?

הסדרה משודרת ב-yes בימים שני, שלישי, רביעי, חמישי. פרקים חדשים. סך הכל יש לסדרה 50 פרקים מלאים לצפייה ישירה. הסיפור מבוסס על רומן של שרית לוי ישי שזכה להצלחה בינלאומית. בימים אלו עולין קולות ברשת המבקשים מההפקה ליצור את מלכת היופי עונה 2.

גבריאל תשתה עוד מים, אשתך הריי לא תזכיר לך, מה אתה חושב לעצמך. תפסיק לחשוב על רוחל. אתה שוב מתאהב? מה זאת אהבה? למה לונה היא מלכת היופי? כל מה שצריך לדעת על הסדרה מספר אחת של yes. מלכת היופי של ירושלים פרק 38 המלא. הסוף של מרקדה ארמוזה.

עוד באתר – טום קרוז כל הסרטים 

עושים כסף מהאוכל של האנגלים

בדליקטס אין כסף. פרעות בחוץ, אש בנשמה ורוחות מלחמה. ומי צצה במלוא עוצמתה- היא ולא אחרת? חשבתם שזו תהיה לונה המלכה? או רוזה היתומה? ממש לא. זו עירית קפלו בתפקיד רוזה ארמוזה. שמראה שמה שיש לה בראש, כיצר הישרדות ואינסטינקטים בריאים, אין לכל שלל הדמויות מסביבה. כי גם בעולם המשתנה אותו ניתן לראות בסדרה מלכת היופי לצפייה ישירה yes, יש יתרון ענק לכישורי רחוב.

ומתי העונה השנייה של מלכת היופי?. בימים אלו מצולמים הפרקים החדשים. השחקנים החדשים שהצטרפו לסדרה: אקי אבני, מייקל לואיס ושירי מימון.

אף פעם לא היה כמו פעם הנוסטלגיה האבודה של מלכת היופי yes 

כאשר רפאל בעלה היה חי מרקדה הייתה מלכה. בלי גאות ושפל. היה ידעה את מקומה וממנו הרחיבה את ממלכתה. הבעל נוסע לביירות? נשלח לשם גם את הילד. מה אכפת לה. מה שרחוק מהעין לא כואב בלב. ועכשיו היא לבדה מול כל העולם, מול האנגלים, מול הכלה הלא חכמה והיא עומדת

הרומנים של מלכת היופי מי אוהבת את מי ולמה היא תאחר את הרכבת ? 

גבריאל אוהב את עיישה הרקדנית האקזוטית מהמועדון בביירות. אבל הוא חולם בלילות על רוחל שהוגלתה לניו יורק. הוא לא אוהב את אשתו רוזה.

לונה אוהב את דוד פרנקו ולא את יהורם בן שבת, שהוא כמו זמר במסכה או שורד שמודח בהדחה ראשונה. היא אהבה את איתמר, לוחם האצ"ל יפה התואר ואציל הנפש. אבל האנגלים לקחו ממנה את אהוב ליבה.

רוזה אוהבת את דוד אפריים, רחליקה אוהבת רק על מנת לאהוב, ומרקדה? היא אוהבת את גבריאל ואת עצמה. את המעמד שלה ואת העבר. כי אף פעם, לא היה כמו פעם.

צפו בווידאו לקראת שידור פרק 38 המלא מלכת היופי צפייה ישירה yes. בימים אלו הסדרה מלכת היופי פרקים מלאים לצפייה ישירה משודרת גם בנטפליקס ישראל  טלפון שירות לקוחות 1-809-412-104.