מסלול טיול בנצרת עם ילדים אתר הטיולים

מסלול טיול בנצרת עם ילדים אתר הטיולים

העיר נצרת ערש הולדת הנצרות טומנת בחובה יום טיול מהנה להורים וילדים. יצאנו לבדוק עבורכם מסלול טיול בנצרת עם ילדים או כטיול רומנטי לזוג בכל עונות השנה.

מסלול טיול בנצרת עם ילדים אתר הטיולים מדריך טיול מעודכן על נצרת עם מסלול קל ופשוט החושף את המראות הטעמים והכנסיות המיוחדות של נצרת והכנסיות

יום טיול בנצרת  שוק נצרת סיורים

את מסלול טיול בנצרת נתחיל במציאת מקום חניה ברחוב הראשי של העיר. הוא מקביל לרחוב השוק ולכן מומלץ להחנות את הרכב באחד החניונים הסמוכים. המחירים בהחלט סבירים.

התחנה הראשונה היא Market Nazareth כפי שהיא נקראת בחלק ממפות הניווט . נעלה כ 100 מטרים בעלייה כאשר משני צידי הדרך מציעות חנויות צליינים מזכרות דומות לשוק העיר העתיקה בירושלים.

כנסיית הבשורה נצרת מסלול טיול

Basilica of the Annunciation היא אחת הכנסיות החשובות בנצרות. על פי האמונה באתר הכנסייה מצויה הכניסה לאחד ממקומות המגורים של ישו. מדובר במבנה מודרני יחסית הבנוי על כנסיה ביזנטית ישנה והוא זוכה לאזכור נכבד בספרו של מארק טוין מסע תענוגות לארץ הקודש.

 

מסלול טיול בנצרת עם ילדים אתר הטיולים של ישראל

מסלול טיול בנצרת עם ילדים אתר הטיולים של ישראל

הכניסה לכנסיית הבשורה בנצרת אינה כרוכה בתשלום אך יש להגיע בלבוש צנוע אחרת השומר לא יאפשר לכם להיכנס. המתחם בנוי משתי קומות.

בקומה הראשונה אוסף ציורי קיר מכל העולם שהוקדש לכנסייה ובו ברכות בשפת המדינה השולחת . מהרחבה נכנס לאולם הבזיליקה שבו שוכנת המערה ולאחר מכן ניתן לעלות לקומה השנייה והמרשימה.

כנסיית הבשורה נצרת כניסה חינם

כנסיית הבשורה נצרת כניסה חינם

שוק נצרת זיתים פרות וטעמים הכנאפה והקפה מחכים בחוץ

סיור בשוק נצרת אורך עד כשעה. חלקו מציע פריטי פלסטיק וכותנה מהמזרח הרחוק וחלקו ספוג בטעמים וריחות של של העיר. חנויות קפה , חנויות פרות וירקות מלאות כל טוב ממתינות לכם בכל עונות השנה. לצד מוכרי זיתים כבושים ניתן למצוא קפה טחון טרי ולקחת לבית .

כניסה לשוק נצרת ליד כנסיית הבשורה

כניסה לשוק נצרת ליד כנסיית הבשורה

בסיום רחוב השוק נוכל לחזור לרחוב הראשי דרך אחת הסמטאות , היישר לרחוב הראשי של נצרת או לרחוב פאולוס השישי ובו שפע חנויות ממתקים שמן הסתם יהיו קרובות למקום בו חנינו את הרכב שעתיים קודם . 

טיולים עם ילדים ומסלולי טיול בארץ ובעולם בפורטל מטיילים !