עונה 11 האי המקולל ערוץ ההיסטוריה 2023 הפרקים המלאים ספוילרים

עונה 11 האי המקולל ערוץ ההיסטוריה 2023 הפרקים המלאים  

האם השמועות הנלוות לפתיחת העונה נכונות? צופים רבים ברחבי העולם מבולבלים ואנחנו כאן כדי לסדר דברים. למה לצפות בעונה החדשה של ערוץ ההיסטוריה? עונה 11 האי המקולל ערוץ ההיסטוריה 2023 הפרקים המלאים.

היזהרו משמועות וספוילרים עונה 11 האי המקולל ערוץ ההיסטוריה 2023  

כל עונה חדשה של החיפושים על האי מלווה בגל שמועות. מרטי וריק לגינה מעולם לא אישרו אותם. ומה הפעם? סדרה של סרטוני רשת, על סף מגוחך, מנסים להטעות את הצופים.

אז למה אנחנו יכולים לצפות מעוד עונה של חיפושים? הרבה תלוי עד כמה יהיו הממצאים בבור הכסף משמעותיים. אחרי עשר עונות מרתקות, אפילו בהפקה, הצופים יודעים שהם מצפים לממצאים משמעותיים. לא תמרורים ונעלי שור.

עוד באתר

האם החיפושים בבור הכסף מיצו את עצמם?

מאז העונות הראשונות, האחים לגינה חיפשו דרכים להתמודד עם בור הכסף. זה לא מקרי ויש להם סיבה טובה לנסות לאתר את מה שנראה ככופרים מחתרתיים.
כבר בעונה החמישית היה ברור שהישג הנדסי יוצא דופן התרחש באי הקטן. המנהרות התת-קרקעיות שהובילו מהביצה למפרץ סמית' לא הותירו מקום לספק.

ממשיכים לחפש את האוצר באי האלונים עונה מספר 11 בערוץ ההיסטוריה.

יש לעמוד בשלושה תנאים חשובים כדי שעונה 11 תהפוך להצלחה.
ראשית, על ההפקה לעבוד בשקיפות עם הצופים. אין טעם למשוך עוד עונה עם פרומואים שבקרוב יקרה משהו גדול כשיודעים מראש שלא יקרה כלום.

התנאי השני חייב להיות פתרון תעלומות לא פתורות מעונות קודמות. זה לא קל ואולי לא נקבל תשובות. אבל ההפקה חייבת לנו לא מעט תשובות.

השלישי והחשוב מכולם קשור לצוות החיפוש, חברי האחווה. אם האווירה המיוחדת הבוקעת מהמסך תימשך, אני מוכן לצפות בעוד 20 עונות של הסדרה גם אם לא יימצא דבר על האי.

צלב העופרת הוא התגלית החשובה ביותר מאז העונה הראשונה

לא מעט צופים ופרשנים מנסים לדרג את התגליות החשובות ביותר של האחים לגינה מאז תחילת הסדרה בשנת 2014. עם זאת, אין חולק על כך, ולא רק בקרב צופי ערוץ ההיסטוריה אונליין, שהצלב גילה בעונה 5, פרק 10, שנקרא The Signs of a Cross, הוא המשמעותי ביותר.