קומדיות מומלצות בנטפליקס צפייה ישירה

קומדיות מומלצות בנטפליקס צפייה ישירה כתוביות עברית 

הצחוק טוב לבריאות וקומדיות קלאסיות יוסיפו לנו עוד המון בריאות ! אז מה נשאר לנו חוץ מלצפות בסרטים הכי מצחיקות . אספנו לכם את אוסף קומדיות מומלצות בנטפליקס צפייה ישירה הצחוק עלינו. 

קומדיות מומלצות בנטפליקס צפייה ישירה

קומדיות מומלצות בנטפליקס צפייה ישירה

מונטי פייטון צפייה ישירה לא מפסיקה להצחיק 

את מונטי פייטון ראיתי פעם ראשונה בחדר תרבות של הקיבוץ. הוא היה מעולה חדש ומרענן . טוב כמה זמן קומדיה יכולה להחזיק מעמד כי לכל בדיחה צומחת בסוף זקן. אז מסתבר שיש יוצאת דופן כי מונטי פייטון לצפייה ישירה אף פעם לא תפסיק להצחיק אתכם. 

אוסף של דמויות על הקצה ( היום זה כבר על הקשקש ) יוצאות להרפתקאות מוזרות בתוך אוסף של בדיחות הרבה יותר מסתם קומדיה ומה שנקרא סרט קאלט. 

הכי טוב שיש גק ניקולסון מצחיק ומרגש סרט מעולה בנטפליקס

בקולנוע אני חייב להודות שלא ממש אהבתי את הסרט הזה. כי מי שהתרגל לניקולסון בקן הקוקייה לא מבין איך הוא הגיע לסרט כזה .

עבר זמן והסרט הזה רק משתבח . מאז ראיתי אותו פעמיים והדמעה הייתה גם מצחוק וגם מהתרגשות. אז אם תראו אותי הולך באופן מוזר בכביש – משם בדיוק זה הגיע.

אז מה יש לנו בהכי טוב שיש ? ג'ק ניקולסון והלן האנט מככבים בסיפור על ידידות בין מלצרית תפרנית לטיפוס מוזר ומעצבן וצלע שלישית בסטטוס שלא ממש היה מקובל בעת עשיית הסרט . קצת מכל דבר אבל מאד מרגש עד לסוף הטוב מאד ! סרט מומלץ לצפייה בנטפליקס. 

הלובסטר כי חייבים למצוא אהבה אמיתית ההמלצה שלנו ! 

מדובר באחת הקומדיות הצנועות הפחות מוכרות ובטח שבין הטובות ביותר שיש .

בעולם דיסאוטופי , כמו זה שחיה בו סיפורה של שפחה עונה 3 לצפייה ישירה  , משחקים קולין פארל ורחל ווייז מככבים בעולם שבו חייבת להיות אהבה על בסיס מכנה משותף כלשהו – אחרת הממשלה תהפוך אותך לבעל חיים .יש לך רק 45 יום למצוא אהבה חדשה , אפשר לקבל עוד ימי חסד כמו במשחקי הרעב אבל בסוף חביבי או שתמצא אהבה או שתעבור לחיות ביער. אסור להחמיץ ושווה כל רגע ! 

קומדיות מומלצות בנטפליקס צפייה ישירה תרגום לעברית אוסף של רשימת סרטים מעולים קומדיות מעולות וקלאסיות לצפייה ישירה תרגום עברית נטפליקס ישראל.

צפו בווידאו של הסרט הכי טוב שיש עם ג'ק ניקולסון