קרקס בודפשט הזמנת כרטיסים למופעים

קרקס בודפשט הזמנת כרטיסים למופעים 2023 

בירת הונגריה מציעה לתייר עשרות אטרקציות מהנות ומעניינות . מה עושים בהונגריה 2023 ? כמו מקומות רבים באירופה יש להזמין כרטיסים מראש. קרקס בודפשט הזמנת כרטיסים הזמנות און ליין במחירים הטובים ביותר ! הקרקס פועל במרבית ימות השנה אך רצוי להזמין כרטיסים מראש באינטרנט. באמצעות האתר ניתן להזמין כרטיסים להצגות הקיימות כגון Snow Dream – Ancient Circus Dream ועוד 

"<yoastmark

קרקס בודפשט הזמנת כרטיסים למופעים

הקרקס ממוקם בבניין מקורי מבטון עם מראה של שנות השישים כמו שקרקס אמיתי צריך להיות ומוסיף המון לחויה. המיקום מעולה . קרקס בודפשט ממוקם ליד כיכר הגיבורים ובצמידות לגן החיות של בודפשט בירת הונגריה.

כמה עולה כרטיס קרקס בודפשט

מחיר כרטיס לקרקס בודפשט נע בין 500 פורינט הונגרי כ 8 שקלים תלוי בשער החליפין והמיקום. ככל אני ממליצה לרכוש כרטיס לקרקס בהונגריה קרוב לבמה ולקבל חוויה מיוחדת במינה . הכיבוד במקום עולה קצת יותר מאשר ברחבי העיר .

קרקס בודפסט הוא אחד מהקרקסים האחרונים באירופה המספק בידור קרקס עממי כמו פעם . יחד אתו פועל הקרקס המפורסם של העיר לבוב באוקראינה בבניין שנבנה בתקופה ובאדריכלות דומה.

מה הכתובת של הקרקס ? Budapest, Állatkerti krt. 12a, 1146 הונגריה

קניית כרטיסים הזמנה מקום קרקס בודפשט הזמנות

פסטיבלים בהונגריה בודהפסט 2023

פסטיבל סיגט
זהו פסטיבל המוזיקה הגדול ביותר בהונגריה ומושך אליו כמעט חצי מיליון איש. השנה יופיעו בילי אייליש, דיוויד גואטה, פלורנס + דה מאשין ורבים אחרים. פסטיבל סיגט 10-15 באוגוסט.

פסטיבל היין של בודפשט
הונגריה ידועה ביין שלה. האם יש דרך טובה יותר ליהנות מיום קיץ חמים מאשר עם כוס מים מבעבעים מעורבבים ביין ורדים? או שבמקום זאת הייתם טועמים יין לבן מתוק מטוקאג'? פסטיבל היין השנתי בבודפשט מושך אליו ייננים מכל רחבי הונגריה, והמבקרים יכולים לטעום אלפי יינות המיוצרים בהונגריה 7-10 בספטמבר.

אטרקציות בבודפשט הרשימה החשובה  2023

לקראת סוף השנה יש לא מעט אטרקציות בבירת הונגריה . בחודש האחרון של השנה ובחודש הראשון של עונת הקיץ של 2023 יש המון המבקרים בבודפשט. רצוי לפקוח עין בזמן הטיול ולהיזהר מכייסים.  למרות שמזג האוויר קר עם טמפרטורה חודשית ממוצעת סביב 2 מעלות. צלזיוס יש בעיר לא מעט פסטיבלים וירידים חג המולד,
הופעות ופעילויות אחרות מתקיימות במקומות שונים בעיר שמשכיחות את הקור ומשאירות לנו טיול עם טעם של עוד.

בטיול לבירת הונגריה חשוב לבקר במקומות שלכם כתיירים יש הנאה וכיף ברמה האישית . נמליץ לכם על התחנות החשובות ויוצאות ומיוחדות לעיר .  כגון מוזיאון הפינבול בודפשט flipper muzeum , עולם המים בודפשט Tropicarium Oceanarium Kft , הזמנת כרטיסים מראש למופעים קרקס בודפשט Municipal Grand Circus

 

Párizsi Nagyáruház חנות ספרים 3 קומות Andrássy út 39

חנות ספרים 3 קומות עם בית קפה בסגנון אר-נובו. ליד חנות הספרים חמש דקות הליכה יש מסעדה חובה  תענוג ללב ולנשמה מקום עוצר נשימה ! 

קניון גדול וזול שופינג בבודפשט arenaplaza

ארנה פלאזה  Arena Plaza  200 מטרים ימינה מתחנת מטרו והרכבת Keleti. אני ממליץ לבקר קודם באתר האינטרנט של הקניון הגדול בהונגריה ואחד הטובים והזולים באירופה. אמרתם שופינג לכו לשם  arenaplaza. שופינג בהונגריה הוא זול יותר מאשר שופינג בורשה פולין . מצד שני המחירים הנמוכים יכולים לגרור להוצאות מיותרות. אני מעדיף מופע ומסעדה טובה.

חבילת גלישה הונגריה סלולר בחול 

הכי משתלם לרכוש סים מקומי מקומי .נכנסים לאחת מחנויות סמרטפונים הפזורים בעיר ורוכשים סים מקומי בעלות של 30 ש"ח שכולל לרוב חבילת גלישה של 500 מגה ונהנים גם מ 40 דקות שיחה. בקיצור אין לחץ לרכוש חבילת גלישה בארץ. גם עם ה WIFI המקומי אפשר בהחלט להסתדר.

עולם המים בודפשט עם הילדים המלצות  Tropicarium Oceanarium Kft  

באטרקציה עולם המים בתוך מתחם ענק בקניון מחוץ לעיר Campona ( חצי שעה נסיעה וכדאי ) במחירם שפויים כולל כרישים , פינת אמוזנס , דגים מטריפים ואקווריום ענק המאפשר מבט אל תוך המים מתוך תא צלילה בתוך המים

קרקס בודפשט 2023 הזמנת כרטיסים און ליין באתר נח החל מ 10 שח לכרטיס לאדם רכשו כעת וחסכו כסף רב המלצות לאטרקציות בבודפסט בירת הונגריה טיפים למטייל.