שירים רומנטיים באנגלית ישנים

שירים רומנטיים באנגלית ישנים

וגם חדשים ! רשימת שירי אהבה מרגשים במיוחד לשמוע ביחד עם בת הזוג ברגעים רומנטיים במיוחד. שירים רומנטיים באנגלית ישנים פלייליסט מושלם לאוהבים השירים הכי מרגשים באנגלית שקטים וחודרים ללב כנסו להקשיב לשירי אהבה מיוחדים להתרגש באהבה. ולנטיין דיי 2023 יום שני, 14 בפברואר. חג האהבה העולמי.

שירים רומנטיים באנגלית ישנים

שירים רומנטיים באנגלית ישנים

 

something stupid lola marsh משהו טיפשי אבל עמוק בלב 

השיר הזה שייך לזן שירי האהבה שמקבלים הכרה עם הזמן ונשארים איתנו לתמיד , כמו שהיינו רוצים שתישאר אהבתנו. מילים מרגשות במיוחד השיר הזה לא ממש היה להיט הרבה בזכות הפזמון החוזר עם המילים הכי יפות בעולם

By saying somethin' stupid
Like, "I love you"

the ink spots address unknown  כתובת לא ידועה

בשנות ה 30 והארבעים של המאה הקודמת הם היו רביעיית בנים בלי הרבה יחסי ציבור אבל עם מוסיקה קורעת לב שהותירה כאן את אחד השירים היפים על אהבה , על חיפוש אחר התשוקה והכמיהה לאהבה אמתית והחיפוש אחר האהבה האמתית הזו הולידה את השורות שכל אשה וגבר אוהבים לשמוע כאשר הם חבוקים. שיר שכולו מכתב אהבה לאהובת ליבי

From the place of your birth to the ends of the earth
I've searched only to find, only to find, address unknown

The Ink Spots - Address Unknown צילום מסך יוטיוב

The Ink Spots – Address Unknown צילום מסך יוטיוב

כאשר גבר אוהב אישה הביצוע המקורי והחזרה לרומנטיקה הטהורה

מבין השירים שנחשבים נכונים לתמיד אין ספק שזה אחד החזקים שתמיד מצליח להרטיט לבבות. When a Man Loves a Woman בוצע במקור על ידי פרסי סלדג ומאז זכה לאין ספור חידושים וגרסאות. אבל הלב תמיד הולך עם הגרסה הראשונה ומילות השיר ( בתרגום חופשי ).

כשגבר אוהב אישה
הוא לא יכול לחשוב על דבר זולתה
הוא יעדיף אותה על פני כל דבר בעולם
ויתרכז באהבתו שמצא

צפו בווידאו כאשר גבר אוהב אישה

 

סיימון וגרפונקל scarborough fair 

לשיר הזה אין תרגום מילולי מדויק בעברית. הוא משאיר בנו חוויה של ביקור באירלנד , ארץ הפיות והטירות , ארץ שאבירים השאירו שירי אהבה מרגשים לאהובה שלהם , שלוות אותם בלב חרד ורועד לדרכם בתקווה שישובו. כאן מתחיל השיר. הוא אוסף של בקשות לא הגיוניות שבמרכזן נטועה האמונה שרק בקשות שלא ניתן לממש יגרמו להם להיפגש שוב. כמו שאני מקווה לראות אותך בסוף היום, חבוקה לידי על הספה , כמו שאני אוהב אותך.

Tell her to make me a cambric shirt (in the deep forest green 
Parsley, sage, rosemary, and thyme

שירים רומנטיים באנגלית ישנים

אז לאילו שירים אתם הכי הרבה אוהבים להקשיב באהבה , כאלו של זמן איכות , רק שניכם ביחד , נרות דולקים ברקע או אורות של עיר רומנטית מחדר המלון והלב שלי מתרגש לצלילים ורוקד מההרגשה שאת איתי כאן לצידי , ידך בידי . לילה טוב לאוהבים.

Mr. Sandman – The Chordettes  תפילת הנשים שהגורל ישלח להם גבר מיוחד ואצילי כמו שהן חולמו צפו בווידאו