תכניות חדשות נטפליקס סדרות וסרטים מקוריים של Netflix

תכניות חדשות נטפליקס סדרות וסרטים מקוריים של Netflix

סקירה מעודכנת של תכניות חדשות נטפליקס סדרות וסרטים מקוריים של Netflix עם על התכניות החדשות שכיף להתמסר אליהן . נטפליקס ישראל מאפשרת צפייה ישירה בסדרות וסרטים באמצעות אפליקציה או אתר האינטרנט .

סרטים חדשים בנטפליקס 2023

משחק הוגן סרט מומלץ בנטפליקס ישראל 
הקשר בין שני עובדים בקרן גידור קשוחה מתחיל להשתבש בעקבות קידום בלתי צפוי, שעלול לפרק את אירוסיהם הטריים – ולא רק אותם. מי משחק בסרט המומלץ לצפייה ישירה ללא הגבלה?. פיבי דינבור ("ברידג'רטון") ואולדן ארנרייך ("אופנהיימר") מככבים בסרטה של הבמאית-תסריטאית קלואי דומונט.

אמריקה הסרט
פעולה והרפתקאות. ג'ורג' וושינגטון חובר לידידו חובב הבירה סמואל אדמס כדי להילחם בבריטים – ומפגין מיומנות מפתיעה במסור חשמלי. עיבוד אנימציה פרוע להיסטוריה של המהפכה האמריקאית.

אבהות לצפייה ישירה נטפליקס ישראל
A widowed new dad copes with doubts, fears, heartache and dirty diapers as he sets out to raise his daughter on his own. Inspired by a true story.‎
בכיכוב:קווין הארט,אלפרי וודארד,ליל רל האוורי

 

 

תכניות חדשות נטפליקס סדרות וסרטים מקוריים של Netflix לשנת 2023

netflix מחדשת תכנית כמעט אחת לשבוע והמנויים של נטפליקס מקבלים עדכון ישירות למייל טרם עליית הסדרות לשידור בנטפליקס . אז הנה רשימת הסדרות והסרטים שהכי אהבנו באפליקציה שמשנה את חוקי הצפייה בישראל.

ניתן גם לצפות נטפליקס בחינם סדרות לצפייה ישירה ללא תשלום

הגשם לצפייה נטפליקס

הגשם היא סדרה שהיא אפשר להישאר אדישים אליה . היא מקורית , היא שונה , מותחת ומרתקת. אני מצאתי בה אלמנטים ומחוות ( ? ) לקלוברפילד 10 , אבודים ( זוכרים את הפיר של זאן לוק ? ) וקצת מהסדרה 100 של נטפליקס עצמה. הסדרה עוסקת בחיים שאחרי פגיעה של נגיף קטלני , חוסר יכולת לבטוח באיש בעולם החדש וילדים שמתבגרים מהר ! הגשם של נטפליקס היא סדרה דנית של עושה חשבון ונוגעת בעצבים החשופים של הצופה וכוללת דיאלוגים מרתקים ומתח עוצר נשימה. 

הגשם סדרות חדשות בנטפליקס 2018

הגשם סדרות חדשות בנטפליקס 2018

מחיר מנוי נטפליקס 2023

מסלול בסיסי 32.90 ש"ח לחודש

מסלול סטנדרטי בכ-54.90 ש"ח לחודש

חבילת פרימיום בכ-69.90 ש"ח לחודש

כמה עולה מנוי ל free tv

כיום הישראלים יכולים לבחור אופציה נוספת. ליישום הצפייה שהושק בשנת 2023 אומנם אין את ספריית התוכן של נטפליקס אבל יש לו לא מעט דברים אחרים להציע. מה למשל?. צפייה בערוץ 5 מהנייד, ערוצים ישראלים לייב ושלל סדרות וסרטים לצפייה ישירה חינם. שווה בדיקה בעיקר לאור המחיר 39.90 שח לחודש.

הפלאש לצפייה נטפליקס גיבור על חדש נולד 

יש לנו גיבור על חדש והוא מככב בסדרה פלאש ! ארבע עונות ופרקים חדשים מגיעים לאפליקציה של נטפליקס. הנה לכם סדרת אקשן על מומחה לזיהוי פלילי סטייל CSI שיום אחד מתעורר עם כוחות על המשמשים אותו למלחמה בכוחות הרשע המאיימים על העיר . סדרה נטפליקס מומלצת לבני כל הגילאים ! 

 

טיימלס סדרה חדשה בנטפליקס 

במקור זו סדרה של nbc אבל בנטפליקס יש לך הרגשה שאתה צופה בשידור ישיר של אירוע היסטורי. Timeless הסדרה המעולה מעבירה את הצופה במהירות ובחכמה בין תקופות היסטוריות וכמו תמיד יש כאן טובים ורעים.  הטובים של טיימלס הם פרופסור לוסי פרסטון , רופוס המהנדס ולוגן החייל. יחד הם זזים בזמן ( כמו טוני ודאג במנהרת הזמן ) במטרה לעצור את ארגון מסתורי וזדוני הנקרא ריטנהאוז אשר מנסה  , באמצעות אותו מסע בזמן לשנות את ההיסטוריה שלח אמריקה !

תארו לכם שהיינו יכולים לחזור לרגע שבו תפסו אותנו על חם , או לרגע שיכולנו להגיד ולא אמרנו , אז זהו , בסדרה טיימלס לא רק שאפשר לחזור בזמן ולהגיד , אפשר לתקן וגם לקלקל

טיימלס סדרה חדשה בנטפליקס 2018

סריקה של סרטים וסדרות לצפייה ישירה נטפליקס עם תרגום עברית מובנה בואו לקרוא על הסרטים המומלצים והסדרות שהכי כיף לצפות . רשימת הסרטים החדשים בנטפליקס.