ויזה כאל 1+1 סרטים יס פלנט

ויזה כאל 1+1 סרטים יס פלנט הטבות בבתי הקולנוע קוד קופון 

מידע אודות ויזה כאל 1+1 סרטים יס פלנט קבלת הטבה בכרטיס אשראי ויזה כאל לבתי קולנוע באמצעות קוד הטבה לצפייה בסרטים יס פלנט הנחיות לקבלת ההטבה תחת הכותרת החופש לבלות באתר ויזה כאל. 

 

ויזה כאל 1+1

ויזה כאל 1+1

1+1 כרטיס קולנוע שווי ההטבה ויזה כאל 1+1 סרטים חדשים 

ברוב כרטיסי האשראי קבלת ההטבה לכרטיס קולנוע 1+1 מותנית במינימום רכישות באמצעות הכרטיס .  באתר ההטבות של ויזה כאל נרשם שהטבת 1+1 מתנה ברכישת כרטיסים לסרט מותנה ברכישות חדשות של 1000 ₪ בחודש קלנדרי שקדם למימוש ההטבה בהנחה שעלות כרטיס קולנוע היא כ 40 ש"ח הריי שיש לנו כאן הטבה פטורה ממס בשווי 40 ש"ח ! בהחלט הטבה ראויה לציון וראויה לשימוש תדיר המוזילה את עלות הבילויים !

לאומי קארד הוט סינמה 1+1 ( לשעבר גלובוס ) מה כדאי לראות בקולנוע 

הוט סינמה  היא רשת חדשה שקמה על רשת גלובוס מקס לשעבר. גם למועדון ההטבות של לאומי קארד קוראים מקס , זוכרים מהפרסומות של יובל סגל וקרן מור ?  . ההטבה בקולנוע 1+1 1+1 ב-40 ₪ בכל סניפי הרשת כולל סופ"ש וחג תמורת פינוק. אחלה הטבה וחיסכון של 40 שקלים ויותר בחודש זה פשוט מעולה ! אנחנו מפרגנים וממליצים.

קבלת הטבה ויזה כאל 1+1 סרטים יס פלנט ויזה ומסטרקארד yes planet

15/02/2018 מחזיקי כרטיס אשראי ויזה או מחזיקי כרטיס אשראי מאסטר קארד זכרים לקבלת כרטיס קולנוע  1+1 מתנה ברכישת כרטיסים לסרט להלן אופן קבלת ההטבה 

  1. בסינמה סיטי 1+1  בהזמנה ישירה דרך אתר הסינמה סיטי/ קופות הקולנוע
  2. לקוחות Diners Club  זכאים  ל1+1 סרטים בקולנוע יס פלאנט ורב חן בהזמנת קוד דרך אתר Diners Club

התנאים המלאים באתר ויזה כאל , אתר ההטבות של כרטיסי האשראי . מומלץ להתעדכן באתר ההטבות של ויזה כאל . הטבות 1+1  בכרטיס אשראי הם דרך מצוינת להוזיל עלות בילוי עם ילדים בשבת ולחסוך מאות שקלים בחודש. 

מצאתם טעות דווחו לנו ונפעל תקנה בהקדם – ניתן לפנות באמצעות עמוד צור קשר הטבות בכרטיסי אשראי שאלות

בתי הקולנוע הגדולים של ישראל !

סינמה סיטי
גלובוס מקס הוט סינמה
יס פלנט
רב חן
הוט סינמה

סרטים חדשים מומלצים בקולנוע 2024 כרטיס שני מתנה cal yes planet

 

החלילן עם שרלוט הופ

מלחינה צעירה ומחוננת, מקבלת הזדמנות של פעם בחיים שהיא מתבקשת לסיים לכתוב את היצירה של המורה המנוח שלה. בעודה עובדת על היצירה היא מגלה שבזמן בו היא מנגנת הצלילים מזמנים אל חייה אירועים מפחידים מעולם אפל ומבעית.

 SUGA  AGUST D TOUR ‘D-DAY  THE MOVIE הסנסציה הדרום-קוריאנית בפלאנט
 

סיבוב ההופעות D-DAY של הזמר סוגה, שהתפרסם כחלק מההרכב BTS, מגיע ב-10 וב-13 באפריל להקרנות בודדות ברשת מתחמי הקולנוע פלאנט. הסרט עוקב אחר 25 הופעות הטור של הזמר ומתארחים בו גם חבריה הנוספים של הלהקה, RM, Jimin וג'אנג קוק. יש לכם הזדמנות חד פעמית לצפות בסרט גם באולם ה-IMAX עם המסך הענק והסאונד העוצמתי

 
חתולים במוזיאון סרט חדש בקולנוע פורים 2024 

הצטרפו לווינסנט החתול ומוריס העכבר כשהם יוצאים למסע מופלא. מה קורה בו?.  אומץ וחברות תופסים את מרכז הבמה. בין אמנות יקרת ערך וגנבים ערמומיים הם חוברים לחוליית חתולים מובחרת. במה היא עוסקים?. שומרים על אוצרות האמנות של המוזיאון. 

אבל קורה מה כאשר יצירת המופת המפורסמת בעולם – המונה ליזה, נעלמת?.

החתולים, בתושייה ובגבורה, וינסנט חייב להציל את המצב, להגן על כבוד המוזיאון ולזכות בליבה של קליאופטרה, חתולה מצרית יפיפיה. היכונו להרפתקה , מסמרת שיער!