נפתרה תעלומת אוק איילנד

נפתרה תעלומת אוק איילנד אוצר האי המקולל

עוד מוקדם לכתוב את הכותרת המרגשת הזו. אך פתיחת עונה השישית מרמזת שאנו קרובים יותר מאי פעם לכתוב על oak island mystery finally solved או במילים אחרות נפתרה תעלומת אוק איילנד אוצר האי המקולל

נפתרה תעלומת אוק איילנד אוצר האי המקולל

נפתרה תעלומת אוק איילנד אוצר האי המקולל

תעלומת בור הכסף באי האלונים מה מצאו על האי המקולל?

לקראת העונה השביעית שתעלה בערוץ ההיסטוריה לצפייה ישיר לפני חודש הקניות באינטרנט ורגע לאחר כניסת אמזון בעברית לישראל 

השם מטעה מאד!. מדובר בבור שמיקומו המדויק אינו ידוע . בסוף העונה שעברה הציגו האחים lagina אתר קידוח כמה מטרים מהמקום בו הם עצמם חיפשו את בור הכסף.

אף אחד עדיין לא הוציא אגורה שחוקה מבור הכסף. כל מזרקה ברומא מייצרת יותר כסף ממנו ועדיין הוא בור הכסף המיסתורי ביותר בעולם .

מגלים את ההיסטוריה חופרים את גבעת בור הכסף נפתרה תעלומת אוק איילנד

בעונה השישית של אוצר האי המקולל הכל הולך להשתנות. אמנם הזהב ב The Curse of Oak Island S06E02 Gold Rush התגלה בחלקת אדמה רחוקה בעומק של כעשרים סנטימטר בלבד אך כעת ההיסטוריה נחשפת.

מקלפים את בור הכסף

למה אנו אופטימיים האופטימיות שפתרון חידת oak island mystery קרוב מאי פעם נובע ממהלך דרסטי שנרקם על האי.

תעלומת האי אוק

לפי התכנית האחים לגינה עומדים לקלף את הגבעה עליה שוכן money pit . לפי התכנית והאותות הסיסמולוגים אנו צפויים לגלות ולגלות מה מתחבא על הגבעה הצופה למפרץ סמית. אז מה קורה בבוקר הכסף?. עונה 10 אמורה לחשוף מבנה יוצא דופן מתחת לאדמה. 

האחים מרטי וריק לגינה עומדים בפני מהלך שעלול לשנות את פני ההיסטוריה. 

אוצר האי המקולל עונה 10 עונת הזהב של הסדרה 

האם נפתרה תעלומת אוק איילנד?. סיקור מלא של עונה 10 צפייה ישירה אוצר האי המקולל. האם הזהב ב money pit יעניק פתרון תעלומת בור הכסף וממצא הזהב על האי. 

בפרק השני אנו מתבשרים כי התגלית בפרק הראשון היא תגלית זהב . תגלית ראשונה של המתכת היקרה על האי המקולל ! אז למה שאנחנו לא נהיה אופטימיים אולי גם האוצר כבר רוצה להתגלות .

אוצר האי המקולל עונה 10 פרק 1

אוצר האי המקולל משודרת בערוץ ההיסטוריה. העונה השישית היא בסימן תגליות זהב ובבחינת עונה של להיות או לחדול בחיפוש אחר האוצר שאולי קיים על האי לחופי נובה סקוטיה והוא ללא ספק אחד מ 10 האוצרות האבודים הגדולים בהיסטוריה . הפרקים הראשונים של עונת 2022 הם למעשה חזרה על מה שאנו כבר יודעים וקצת צילומים מאחורי הקלעים בערוץ ההיסטוריה לצפייה ישירה.

 מתי מתחילה העונה החדשה?  15/11/2022 

צפו בווידאו עונה 10 פרק 1 אוצר האי המקולל לצפייה ישירה ערוץ ההיסטוריה 


בעונה העשירית המונומנטלית של הקללה של אוק איילנד, האחים ריק ומרטי לגינה, יחד עם הצוות שלהם, חוזרים לעשות את המאמץ האסטרטגי ביותר שניסה אי פעם לפתור את תעלומת אוק איילנד בת 227 השנים.