אוצרות שלא נמצאו בעולם

אוצרות שלא נמצאו בעולם

על אף שנדמה לנו שהמדע והטכנולוגיה נצחו את סודות העבר עדיין קיימים אוצרות שלא נמצאו בעולם שמוגדרים בחזקת  Great treasures to be found. הכנו רשימה של 3 אוצרות גדולים שטרם התגלו ואם אתם מספיק סקרנים אולי כדאי לכם לארוז תרמיל ולצאת לדרך.

עדכון ערוץ ההיסטורי העונה 7 אוצר האי המקולל אוצרות שלא נמצאו בעולם

הנה זה בא וכמה שאני המתנתי להכרזה הזו ! אז הנה ערוץ ההיסטוריה הכריז באופן רשמי שהעונה השביעית של אוצר האי המקולל לשנת 2020 האם השנה יתגלה האוצר בערוץ ההיסטוריה ?  .

ציור של רפאל בשווי מאות מליוני דולרים

יצירת האומנות Portrait of a Young Man של רפאל נגנבה מהמוזיאון של קרקוב בפולין בתחילת המלחמה.

הציור הנדיר טרם התגלתה 80 שנה לאחר מלחמת העולם השנייה. חלק מהיצירות שהנאצים בזזו אומנם התגלו אך הציור של רפאל עדיין מחכה למוצא.

"<yoastmark

זהב נאצי בארגנטינה

בשנת 2017 קבלנו הוכחה לנוכחות הנאצית על אדמת ארגנטינה כאשר אוצר נאצי ענק נחשף .
תכנית של נטפליקס הוסיפה מידע על הזהב הנאצי בדרום אמריקה וכמו שזה נראה היום האוצרות שמחפשים באירופה עשו את הדרך ליבשת אחרת.

תעלומות בלתי פתורות נטפליקס עונה 2 

הכסף האגדי של פאבלו אסקובר מי ימצא את המטמון הנעלם?. 

איפה אפשר לראות סדרות על מגלי אוצרות?. שוב סדרה של נטפליקס ושוב אוצר גדול שמלהיב את הדמיון. פאבלו אסקבור הרוויח מיליארדים. זה קרה בעולם שכבר היה קשה להחביא בו כסף לא חוקי. אז מה הוא עשה?.. לפי הדעה הרווחת הוא קבר מאות מליוני דולרים בשדות של קולומביה. איפה הכסף היום?. תשאלו את רואה החשבון שלו.  מה שבטוח שחלק עדיין מחכים למגלי אוצרות. מה מחכה למוצא?. ים של כסף בשטרות של 100 דולר .

עכשיו כאשר גם אל צאפו בכלא נשארנו עם עונה שלישית של  אל צ'אפו לצפייה ישירה נטפליקס . אגדה אחת מתחת לאדמה אגדה שנייה בכלא סופרמקס בארצות הברית. לך תבנה על אוצרות כאלה !

הגביע הקדוש וארון הברית אוצרות היסטוריים של העם היהודי

האוצר הגדול מכולם! אם המסדר הטמפלרי לא מצא אותו והוא לא נשרף בחורבן ירושלים , אז היכן נמצא ארון הברית ולהיכן נעלם הגביע הקדוש .

השארנו אותנו לסוף הרשימה , כי מכל האוצרות בעולם , שבני האדם החביאו וטרם מצאו , מדובר בשני אוצרות מיסטיים שגילוי של אחד מהם ישכתב את ההווה שלנו .

אולי בעונה השביעית אוק איילנד חוזרת 

עדכון : העונה העשירית של אוצר האי המקולל 

2023 הנה זה בא וכמה שאני המתנתי להכרזה הזו ! אז הנה ערוץ ההיסטוריה הכריז באופן רשמי שהעונה השביעית של אוצר האי המקולל מתחילה. בפרק העשירי התגלה על האי מתכת מימי הביניים , הרבה לפני תגלית בור הכסף .  התגלית התבצעה על ידי גלאי מתכות .