אוצר האי המקולל סיכום עונה 6

אוצר האי המקולל סיכום עונה 6

היה שווה להמתין לעונה הזו . אוצר האי המקולל סיכום עונה 6 מותיר לנו שלל ממצאים והבטחה אמיתית לחשיפת האמת על oak island mystery. העונה החדשה כולה היא מציאות על גבי מציאות ועדויות לזהב בבאר ישנה. מה הממצא הכי מרהיב שהתגלה?. תכשיט המתוארך למאה ה 15. מי מצא אותו?. גרי דרייטון האי המומחה לגילוי מתכות. מה עוד הוא מצא?. את הצלב הטמפלרי יחד עם ריק לגינה לפני מספר שנים. פרקים מלאים ערוץ ההיסטוריה.

עדכון עונה 7 חוזרת לערוץ ההיסטוריה אוצר אי האלונים

בשנת 2023 בה משודרת עונה 10 אוצר האי המקולל פרקים מלאים, החיפושים מתמקדים בבור חדש ישן שנקרא shaft garden. היכן הוא נמצא?. סמוך למקום הצפוי של בור הכסף. למה מחפשים בו?. הודות לעדויות של זהב במים שיש בו, תעלה שמובילה אליו עמוק האדמה ועדויות לזהב שנמצאו בעצים ממנו הורכב הבור ההיסטורי. האם האחים לגינה ימצאו בו זהב וכסף?. מוקדם עדיין להגיד. מה שבטוח השעונה העשירית היא מפתח להמשך החיפושים.

אוצר האי המקולל סיכום עונה 6 וממצאים

לאחר פרק 11 עונה 6 אוצר האי המקולל אנו מוצאים את צוות החיפוש בראשות האחים לגינה עם התקדמות משמעותית. על מנת לדייק בממצאים נחלק את התגליות על oak island לשתי קטגוריות . הראשונה חפצים שנמצאו על האי והשנייה תעסוק בהתקדמות הגילויים סביב בור הכסף והשאיפה להגיע ל shaft 6 oak island .

אוצר האי המקולל סיכום עונה 6

אוצר האי המקולל סיכום עונה 6 צילום מסך יוטיוב

ממצאים חדשים על אי האלונים 2019

עונה 6 התחילה עם מספר ממצאים חשובים על אי האלונים .  gary drayton מגלה האוצרות המקצועי שחושף בכל פעם אוצר חדש מקרקעית האי באמצעות מגלה מתכות גלה את הממצאים הבאים :

  1. סיכת זהב  ! כן כן גולשים יקרים התגלה זהב על אוק איילנד !
  2. חץ ברזל המיוחס לקשתות מימי הביניים באירופה והיה אופייני למסדר הצלבני
  3. חלקי מתכת המיוחסים לכובע של צבא צרפת ששלטה בחלקים של קנדה המודרנית

גילויים ארכאולוגיים חדשים 2023 oak island

זו העונה האחרונה שצוות אוצר האי המקולל יוכל לחפור מבלי להגיע לתגלית שוברת שיוויון . כזו שתזעזע את העולם ותצדיק את 200 שנה של גילוי אוצרות על האי המקולל . כמו שמרטי לגינה אמר בפרומו לעונה 6 אוצר האי המקולל – השנה אנו חופרים עמוק ובגדול או הולכים הביתה.

נכון לסוף פרק 11 עונה 6 אוצר האי המקולל הצוות לקראת סיים לייבש את מפרץ סמית למרגלות בור הכסף ולכן גרי דרייטון והצוות יכלו לחשוף מבני עץ השייכים ככל הנראה לעלות ההצפה של בור הכסף.

לאורך המפרץ נחשפו שוב המבנים שנראו בחפירות של דן בלנקשיפ dan blankenship חמישים שנה קודם לכן והתאפיינו בחריטה של ספרות רומיות מסקרנות XVV.

התגליות מציבות שאלות מסקרנות מי ולמה הציב על מפרץ סמית , למרגלות בור הכסף , מבנים כאלו מורכבים ומה היה תפקידם .

האם מטרת תעלות ההצפה הייתה להגן על אוצר מסתורי שהאחים לגינה מנסים לחשוף ? ובכלל , אי האלונים אינו מרוחק מהיבשה בצורה כזו שכל כך קל להסתיר את הפעילות המתרחשת בו גם במונחים שלפני 250 שנה .

הצעדים לחשיפת האוצר באי האלונים

לחיפוש האוצר על האי באמצעות תכנית טלויזיה בערוץ ההיסטוריה יש מספר משמעויות מעבר לחיפוש אוצרות רגיל שאינן מתועדות. השם של פרק 12 the curse of oak island season 6 episode 12 Slipway When Wet מאפיינת פרקים רבים בסדרה .

כמעט והתגלה כמעט ונפגע ? לא בעונה 6 אוצר האי המקולל 

צוות אוצר האי המקולל כמעט נוגע  , כמעט מגלה , כמעט . אבל העונה לסכם את החיפוש במילה כמעט לא תהיה רלוונטית. אחד הביטויים השגורים בצבא הוא הביטוי כמעט ונפגע. זה ביטוי שמתאר מקרה שיכול היה להסתיים באסון קטסטרופלי .

אבל עונה 6 עונה 6 אוצר האי המקולל רחוקה מלהיות כזו . העונה הכסף על השולחן . ויש הרבה ממנו .

כעת אנו מצפים שהצוות יקלף את בור הכסף ואת הגבעה המקיפה אותו. רק חפירה יסודית של אזור בור הכסף , אשר מיקומו המקורי ממילא אינו ברור לחלוטין , והורדת הגבעה לגובה פני הים תוכל להביא לפתרון הבעיה. אנו מחכים עצורי נשימה !

צפו בווידאו עונה 10 אוצר האי המקולל פרקים מלאים לצפייה ישירה בערוץ ההיסטוריה 

 

אוצר האי המקולל סיכום עונה 6 כל הממצאים החדשים על האי בתכנית של בערוץ ההיסטוריה 2019 התגליות המשמעות שלהן וחשיפת האוצר הגדל של oak island