איך לאחסן תבלינים המדריך השלם לשמירת תבלינים

איך לאחסן תבלינים המדריך השלם לשמירת תבלינים

התבלינים בבישול תופסים מקום חשוב בטעם ובהנאה שלנו מהאוכל. גולשים רבים שואלים מהי הדרך הנכונה לשמור על טריות תבלינים ובכתבה זו נמליץ איך לאחסן תבלינים המדריך השלם לשמירת תבלינים

אז מה קורה כאשר אנחנו נכנסים לחנות תבלינים , הריח הטוב עולה לאפנו ואנו קונים פלפל אנגלי , פלפל סצ'ואן או פלפל שחור , פפריקה אדומה חריפה או פפריקה אדומה מתוקה והנועזים שמכינים עוגות ומלית מוספים גם פרג . 

איך לאחסן תבלינים ולשמור על טריות המוצר

תבלינים ועשבי תיבול יש לשמור הרחק מחום ולחות . כך נבטיח את שמירת הטריות שלהם. הצעד הראשון הוא להרחיק אותם ממקור חום כמו תנור או גז.

שמירת טריות של תבלינים מתחילה בהרחקתם ממקור חום לחות או אור השמש . גם תבלין נפוץ כמו עלי דפנה יש לשמור בחושך או במקרר על מנת לשמור על הטריות שלו.

איך לאחסן תבלינים המדריך השלם לשמירת תבלינים

איך לאחסן תבלינים המדריך השלם לשמירת תבלינים

האם לאחסן תבלינים במקרר ? 

חלק מהתבלינים נרכשים במשקל אך לא מקופסאות סגורות . אנו ממליצים לרכוש רק תבלינים באריזות סגורות או כאלו שהוצאות מפח סגור.

ניתן לאחסן תבלינים בקופסא סגורה במקרר. יש לכך לא מעט יתרונות . המקרר שומר את התבלינים בסביבה חשוכה כאשר הוא סגור , בטמפרטורה נמוכה ושני הדברים האלו עוזרים לשמור על תבלינים מפני לחות וחמצון .

אריזות מומלצות לשמירה על טריות של תבלינים

  • קופסאות פלסטיק אטומות מומלצות לאחסון תבלינים ועשבי תיבול 
  • קופסאות פלסטיק כהות , גם שלא באריזת ואקום מומלצות אף הן בתנאי שהן מונחות במקום קריר וחשוך 
  • שקיות פלסטיק אינן מומלצות לאחסון תבלינים ממושך ולכן רצוי להעביר תבלין היישר לאריזה אטומה הרחק ממקור אור 

חשוב לזכור שבכל מה שקשור לשאלה איך לאחסן חומרי אפייה ובישול בצורה נכונה חשוב מאד להתייחס למבנה המטבח והמגירות ולהרחיק מוצרי מזון מאזור האור או התנור והגז . 

אריזות אחסון  תבלינים באינטרנט קניות זולות 

באמצעות אתרי האינטרנט ניתן לרכוש אריזות זולות ומעוצבות לשמירת תבלינים. את הקופסא הבאה המשמשת לאחסון תבלינים מצאנו באתר אלי אקספרס וניתן לרכוש אותה בכ 2 דולר כולל משלוח חינם לישראל. חיפוש באתרים נוספים יאפשר לכם לבחור כלי אחסון נוספים במחירים זולים במיוחד.