בחירות 2019 אבי גבאי פרק את המחנה הציוני

בחירות 2019 אבי גבאי פרק את המחנה הציוני

מראש זה היה נראה מלאכותי. ציפי לבני לא באמת קבלה את מרותו או את בחירותו של אבי גבאי כיושב ראש המחנה הציוני. היום התבשרנו בחירות 2019 אבי גבאי פרק את המחנה הציוני

בחירות 2019 אבי גבאי ציפי לבני מחפשת בית פוליטי

ציפי לבני היא אשה רבת זכויות. לא תמיד הסכמתי עם דעותיה , אך את מה שעשתה למען המדינה , בגלוי ובסתר , אי אפשר לקחת ממנה. חבל שאין עוד אנשים עם רוח כמו שלה בפוליטיקה. את אבי גבאי זה לא ממש עניין. היום בבוקר 01/01/2019 הוא פרק את המחנה הציוני , שככל הנראה ינסה לחבור לתנועה החדשה של בני גנץ או לזו של בוגי יעלון.

בחירות 2019 אבי גבאי פרק את המחנה הציוני

בחירות 2019 אבי גבאי פרק את המחנה הציוני מאת לא ידוע – נוצר ע"י מעלה היצירה ע"ב תמונה, שימוש הוגן בלוגו, קישור

המפלגות החדשות בבחירות 2019

נכון לתחילת 2019 ישנן על המדף 3 מפלגות חדשות ששמות את עצמן לבחירה בבחירות 2019 שייערכו ב 09/04/2019 .

הימין החדש נפלתי בנט ואיילה שקד

למפלגה החדשה יש כבר אתר אינטרנט ובו הסיסמא החדה כדי שישראל תחזור לנצח – הצטרפו אלינו! . בנט שהיה שר החינוך ושקד כשרת משפטים פופולרית רוצים להוביל את הימין יותר ימינה ולקבוע קווים חדשים לממשלת הימין שתקום לאחר הבחירות .

לתנועת הימין החדש כבר יש אתר אינטרנט בכתובת  http://newyamin.org והיא ללא ספק מזכירה לנו קצת את תנועת חירות המיתולוגית. עוד על בנט ושקד באתר הימין החדש .

בוגי יעלון רץ לכנסת עם תנועה חדשה 

משה סמולינסקי המוכר לכם כבוגי יעלון בוגר שועל קרבות ותיק בוגר  מלחמת ההתשה ומלחמת יום הכיפורים הוא מלח הארץ. נעדר כריזמה אך אחד הלוחמים המעוטרים והנועזים שידע צהל. על אף שבתקופת כהונתו התגלגל כדור האיוולת של אליאור אזריה האומלל , בוגי עדיין נתפס כאיש ציבור נקי כפיים ובעל אינטרס חברתי בטחוני וכלכלי . האם זה יספיק לו בקלפי  , לא בטוח . נחיה ונראה .

יעלון עומד בראש תנועת מנהיגות אחרת .

בני גנץ ותנועת חוסן ישראל 

מה אנחנו באמת יודעים על בני גנץ ? הוא לקח חלק במיזם סטרטאפ אשר כשל , בניגוד לנפתלי בנט שעבר בהייטק אחרי סיירת מטכל והצליח בענק עם מכירת Cyota שעסקה באבטחת מידע ,  גנץ הוא נעלם . בבקשת הרישום של סיעת חוסן לישראל היא מצהירה כי תפעל למען מדינת ישראל על פי קווי היסוד של מגילת העצמאות אך בפירוט הנושאים דווקא הבטחון הוא במקום האחרון  . מקרה או קריצה לצד החברתי ?  לך תדע .