בלאק ספייס פרק 4 צפייה ישירה ספוילרים Blackspace

בלאק ספייס פרק 4 צפייה ישירה ספוילרים Blackspace

מדינה שלמה בטירוף! בתיכון "מורשת רבין" גורי אלפי בתפקיד רמי דוידי חוזר לנעוריו מוביל חקריה מסובכת, למדינת ישראל ולו באופן אישי ובאמצעות עינו באחת מנסה לפתור אירועי עבר ועתיד בכפיפה אחת. בלאק ספייס פרק 4 צפייה ישירה ערוץ 13.

עוד באתר פקין אקספרס צפו בווידאו החדש 

בלאק ספייס פרק 4 צפייה ישירה צילום מסך יוטיוב

בלאק ספייס פרק 4 צפייה ישירה צילום מסך יוטיוב

הדלפה בלקספייס מי מחבל בחקירה 

היתה לי הרגשה משונה בתחילת פרק 3 בלקספייס, כאילו החוקרים שומרים על סודות חקירת הירי ואת מה שהם כבר יודעים לאחר שצפו בסרטונים. אבל כמו בכל סרט בלשי, במיוחד כאשר5 מדובר בסדרה ישראלית מומלצת, וכמו במציאות – בלאק ספייס הדלפה זו המילה האחרונה. נכון שאין לנו עוד סצנות גבורה וחילות בסגנון נטפליקס ואין גיבור ששר את ערב כחול עמוק כחלק מנוסטלגיה של פעם, אבל ערוץ 13 זכה באחת מסדרות המתח הישראליות הטובות ביותר שנוצרו כאן

מודעות גוגל



ליבי ותום האמת שזו באמת היא היורה בתיכון – ספוילר?  

לפעמים אתה מגיע למסקנה רק אחרי צפייה שנייה. שיטת הפוך על הפוך עזרה לרבים וטובים להחביא מעשים ולהסתתר מעונש. קחו למשל את קייזר סוזה קווין ספייסי בסרט המופת החשוד המידי. הוא משחק לאורך כל הסרט את הקורבן האומלל, ממציא עלילה בדיונית ולבסוף הוא נמס אל תוך האפלה עד להודעה הבאה.

את אותה טקטיקה מנסים תום וליבי וזה מבחינתי, ולדעתי כצופה, הספוילר העלילתי לפרק 4 בלק ספייס צפייה ישירה. הם מסתירים אחד מהשני את האמת, מנותקים אחד מהשני ביקום המקביל של החיים שלהם, אבל ברגע האמת נופלות המחיצות המקבריות והעולמות המקבילים שהם מנהלים בהסתר אחד מהשני מתגלים. בהיעדר פן לאומני מהסדרה- וטוב שכך! נשאר רק לחפש במחוזות האפלים של הנפש. הבעיה שכאן החוקר נאלץ לחזור לנעוריו, לפספוסים הגדולים של גורי אלפי החוקר דוידי לפני שאחז ב 4 בנות.

צפו עכשיו בלאק ספייס פרק 4 צפייה ישירה ספוילרים Blackspace


 סדרת המתח של ערוץ 13 פרקים מלאים עם הסברים על הסדרה. מה עוד באתר הסדרות המומלצות.  תיאור העלילה כוכבים גורי אלפי שי אביבי בתפקיד מנהל בית הספר החצי תלוש מהמציאות. ואיך אפשר בלי מילה חמה על התפקיד הענק של אסי לוי. איזה דמות היא מגלמת?. מפקדת היחידה לחקירות המיוחדות של המשטרה