גלאי מתכות מחיר אמזון השוואה

גלאי מתכות מחיר אמזון השוואה

מי לא רוצה לגלות אוצרות ? סדרות חדשות על גילוי אוצרות בערוץ ההיסטוריה בהן התגלו פריטים חשובים מתחת לאדמה הביאה אותנו לבדוק גלאי מתכות מחיר אמזון השוואה של מחירים ויכולות.

גלאי מתכות מחיר אמזון השוואה

גלאי מתכות מחיר אמזון השוואה

אמזון בעברית גלאי מתכות כמו בסרטים 

גלאי מתכות כמו מוצרים אחרים בעולם הצרכני עברו בשנים האחרונים תהליך הוזלה והגשת המוצר. אנו רואים תופעה לא רק של הוזלת מחירים של מוצרים חדשים אלא בעיקר הנגשת אופן השימוש , צגים דיגיטליים משוכללים ובעיקר הפיכת חווית חיפוש מטבעות וחפצי מתכת באדמה לחוויית משחק לבני כל הגילאים.

משומש או חדש כמה עולה גלאי מתכות 

באתר אמזון בעברית אנו יכולים למצוא מבחר ענק של מוצרים עם דירוג של הקונים. לצד גלאי מתכות חדשים ניתן למצוא גלאים משומשים במחיר הנחה , כל אחד לפי כיסו והסכום שהיה רוצה להשקיע. בחלק מהמזן , בכפוף לתנאי האתר , יש אפשרות למשלוח חינם לישראל. כך שניתן לבצע חיסכון נוסף וקניה מושכלת.


איך פועל גלאי מתכות מודרני 

לכל מתכת יש תגובה שונה לשינוי בדה המגנטי מסביב לה. התגובה של אלקטרונים לא מזווגים מאפשרת להפעיל עליהם שדה מגנטי וכך הם מתגלים. גלאי המתכות המודרניים מצוידים בחיישנים המגלים את ההתנהגות הזו שהיא למעשה תגובה לשינוי בדה המגנטי. לכל מתכת יש תגובה שונה ואת העיקרון הזה מיישמים בגלאי מתכות.

גלאי מתכות למכירה בזול אף הוא יכול לגלות מתכות כמו זהב עופרת וסגסוגות שונות מהן עשויות מטבעות , מפתחות ועוד חפצים אשר טמונים באדמה וכולנו רוצים לחשוף ולגלות.

metal detectors for sale

metal detectors for sale 

תגליות גדולות ומפורסמות באמצעות גלאי מתכות 

1928 נרשם הפטנט הראשון על גילוי מתכות על ידי שירל הר והוא ידוע עד היום בתווית U. S. Patent No. 1,679,339

1929 איטליה מגלה את ספינות התענוגות של קליגולה באגם נמי באיטליה באמצעות גלאי המתכות של שירל הר

1996 גילוי מטמון הוקסון באנגליה בשווי 2.5 מליון פאונד בוצע באמצעות גלאי מתכות אשר שימש מגלה אוצרות חובב שהתבסס על קריאת ההיסטוריה של האזור והיכרות עם הכיבוש הרומי של אנגליה.

2017 אי האלונים במסגרת סדרה של ערוץ ההיסטוריה מגלה המתכות גארי דרייטון חושף את צלב העופרת המפורסם המיוחס למסדר הטמפלרים ונחשב לתגלית הגדולה ביותר של אוצר האי המקולל