התגלה אוצר על האי המקולל 2019 סיכום עונה 6

התגלה אוצר על האי המקולל 2019 סיכום עונה 6

דווקא שהיה נדמה שהאחים lagina ישקעו בבור הכסף החלו ממצאים מעודדים להגיח מתוכו וכעת ברור שיש אוצר על האי והנה החדשות הגדולות : התגלה אוצר על האי המקולל 2019 סיכום עונה 6 .בשנת 2023 בה משודרת עונה 10 אוצר האי המקולל פרקים מלאים, החיפושים מתמקדים בבור חדש ישן שנקרא shaft garden. היכן הוא נמצא?. סמוך למקום הצפוי של בור הכסף. למה מחפשים בו?. הודות לעדויות של זהב במים שיש בו, תעלה שמובילה אליו עמוק האדמה ועדויות לזהב שנמצאו בעצים ממנו הורכב הבור ההיסטורי. האם האחים לגינה ימצאו בו זהב וכסף?. מוקדם עדיין להגיד. מה שבטוח השעונה העשירית היא מפתח להמשך החיפושים.

התגלה אוצר על האי המקולל 2019 סיכום עונה 6

התגלה אוצר על האי המקולל 2019 סיכום עונה 6

כמה רחוק אתם מוכנים ללכת על מנת להגשים חלום ? מרטי וריק ממישגן הגשימו חלום ילדות . הם בדרך הנכונה לגלות את האוצר על אי האלונים .

לקראת סוף עונה 6 הצופים כבר הבינו. מדובר בעבודה ארכאולוגית עשויה היטב. עונה 6 חיפוש אוצר האי המקולל היא בעיקר חיפוש אחר אמת היסטורית ולא פחות מאשר חיפוש אחר אוצר שאיש לא ידע על קיומו . החיפושים של העונה האחרונה הניבו ממצאים פיזיים ותובנות יוצאות דופן .

התגלה אוצר על האי המקולל 2019 סיכום עונה 6

משהו עבד מאד קשה ליצור מנהרות הצפה לבור הכסף . מאות ליטרים של נוזל אדום מבור הכסף הציפו את מפרת סמית . זו הפעם הראשונה שבא המים מגיעים ממרומי הגבעה למפרץ. מנהרות ההצפה שהתגלו בעונה 6 אוצר האי המקולל מסתירות משהו חשוב. תחשבו כמה כח אדם נדרש היה על מנת לפתח מערכת כזו , בתנאי מזג האוויר לפני כמה מאות שנים . חדשות oak island season 6 הממצאים החדשים שהתגלו באי מאשרים קיומו של אוצר יקר ערך עדכונים 2019

מודעות גוגל



עונה 7 אוצר מתחילה עוד מעט עדכונים חשובים

הצופים ששומרים על סבלנותם מאז הפרק הראשון של הסדרה עוד מהעונה הראשונה , ואני ביניהם ,נרגשים מאוד לגלות שעונה 7 קיבלה תאריך פרסום רשמי. כאן נחשוף את מה שאפשר לראות בעונה הקרובה. בעונה 7 יש תפקיד חשוב למיקום של פיר H8 המיועד להיות בור הכסף המקורי .  עדי ראייה חשפו כי חפירת חלקי מכונות וכלי רכב היו בעבודה באזור בו הצוות מצא מגרש תת קרקעי בעומק של 170 מטר, שאולי מוביל לבור הכסף. אם הכל ילך כמו שצריך , הם יחשפו את בור הכסף המקורי, הכספת של שאפל. נזכיר כי בעונה 6 הצליח הקבוצה בראשות האחים לגינה לחפור מבנים סביב ה- Smith's Cove שכללו מבני עץ. נראה כי אלה נוצרו כדי לסלול דרך לבור הכסף. איזוטופי הפחמן שבוצעו על העץ חשפו כי מדובר בשנות ה- 1700.

תביא לי אוצר מאתר הקניות 

תעלומת אוצר האי המקולל היא לא סתם עוד תעלומה היסטורית . אלו לא פריטים שניתן לרכוש באמזון או אליאקפרס וגם אתרי הקניות המובילים בעולם לא יוכלו למכור לכם אוצרות ישנים מעולמות רחוקים .

היו כמה רגעים העונה שאפילו האחים לגינה מרטי וריק נראו מיואשים מקצב ההתקדמות. מיואשים לכאורה . אולם הנחישות של הצוות ושל כנראה עומדת להשתלם להם oak island treasure במרחק נגיעה. 

Striking Distance season 6 Episode 19 The Curse of Oak Island

פרק 19 של עונה 6 לא אמור להביא חדשות גדולות.  מאז התמוטטות בור הכסף היה נדמה שהרוח ירדה מעט ממפרשי האחים לגינה וצוות עונה 6 .

השאלה הגדולה כעת היא הממצאים שמגיעים מפיר הם פריטי ארכאולוגיה טהורים או ארכאולוגיה של ארכיאולוגיה. אלו העובדות שיעשו את ההבדל בין גילוי האוצר ופתרון oak island treasure mystery לבין עוד פרק שישאיר אותנו עם שאלות חדשות. 

בניגוד לשאלות שאולי ניתן להעלות מול מסך המחשב, כמו למשל Did Google Earth Satellites Discover Atlantis , באי האלונים חופרים עמוק מאד לגלות כל פיסת מידע ! אנחנו מחזיקים להם אצבעות !

התגלה אוצר על האי המקולל סיכום עונה 6 אוצר האי המקולל של ערוץ ההיסטוריה עם מרטי וריק לגינה וכל הממצאים החשובים של האוצר באי האלונים ליד קנדה התכנית משודרת בערות ההיסטוריה בערוצי YES ובאמצעות HOT