זארה ישראל אונליין קניות באינטרנט

זארה ישראל אונליין קניות באינטרנט

זמן קצר לאחר ההודעה על כניסת אמזון לישראל אנו מתבשרים כעת כי גם חברת זארה פותחת חנות אונליין ומעתה ניתן לבצע קניות ברשת. זירת מכירות האופנה ברשת מתחממת. כתבה מיוחדת על זארה ישראל אונליין קניות באינטרנט. בהלת הקניות באינטרנט הגדילה את המכירות בכל התחומים בעיקר באתרים ששולחים לישראל. מילת המפתח בקניות אינטרנט כיום תוך כמה זמן מגיע המשלוח. 

אתרי קניות ישראלים עם משלוח חינם 

זה לא סוד וכולם יודעים על בעיית הפדיון בקניונים . בארצות הברית קניונים ננטשים הופכים לבתי אבות או פילים לבנים . כמו כל מגמה המתרחשת מעבר לים , זו הייתה שאלה של זמן עד שאתרי קניות ישראליים של רשתות אופנה יציעו לנו קניות בגדים באינטרנט עם משלוח חינם מסכום קניה מסוים.

זארה ישראל משלוחים  

אתר זארה ישראל מזמין את הגולשים לקבל הודעות על מבצעים וחדשות באתר באמצעות תיבת דואר אלקטרוני והחל מ 16/05 ניתן לבצע קניות באתר.  דמי משלוח באתר זארה ישראל צפויים לעלות 30 ש"ח אך בקנייה מעל 199 שח תקבלו משלוח חינם .

לפי האתר 26/05/2020  ניתן לבצע איסוף בחנות Zara בחנות לפי בחירתכם בתוך 3-6 ימי עסקים. אספקה רגילה – ₪ 30.00 / חינם (הזמנות מעל ₪ 199.00) זמן האספקה המשוער יהיה בין 3-6 ימי עסקים, בהתאם לכתובת האספקה.

זארה ישראל משווקת בגדים לנשים גברים וילדים . החל מביגוד יום יומי ועד ביגוד ערב וחולצות אופנתיות לגברים. מניסיון אישי , חולצות שרכשתי לפני כמה שנים בקניון רחובות בזארה גברים עדיין נראות כמו חדשות. בקיצור אחלה סחורה במחיר סביר ביותר.

 

זארה ישראל אונליין קניות באינטרנט

זארה ישראל אונליין קניות באינטרנט

אתרי קניות ישראליים לנעליים ואופנה  

אני זוכר את ההתרגשות שלי בתור ילד . אמא שלי הייתה אוספת את כולנו לפני פסח והיינו נוסעים לבית רומנו לפני החג לרכוש בגדים חדשים . קניונים לא היו אז בימי ילדותי ואתרי קניות באינטרנט לא היו אפילו בשלב הנבואה שלא לדבר על טלפונים בבתים .

טוב הרבה זמן עבר מאז ותעשיית המכירות באינטרנט מרקיעה שחקים בשנים האחרונות על חשבון הקניונים בהם השכירות יקרה. גם אני כמו מרבית הגולשים מבצע מעת לעת קניות בגדים באתרי אינטרנט ישראליים עם משלוח חינם עד הבית.

סכו עור נעלי נשים באינטרנט

אחת הוותיקות בענף ההנעלה בישראל משווקת נעלי נשים באינטרנט . משלוחים חינם בישראל ברכישה מעל 399 ש"ח. באתר ובחנות נעלי נשים, נעלי גברים  , אקססוריז וחנות OUTLET עם מחירי מבצע שעושים חשק לנעול עוד ועוד  תבדקו בעצמכם סאקו באינטרנט. לדעתי, מדובר באחד מאתרי האופנה הטובים בישראל.

Terminalx.com TERMINAL Xמזמינים היום ומקבלים מחר‎

טרמינל איקס אתר האינטרנט המדובר של קבוצת פוקס ורשת במקור. מבטיחה מזמינים היום ומקבלים מחר‎ משלוח חינם למעט יישובים מרוחקים  א.ת משגב תרדיון הרשימה מהמלאה באתר טרמינל X. מדובר באחד האתרים המושקעים בזירת קניות אופנה באתרים ישראלים. האם כדאי לקנות בו?. לדעתי כן. אולם תלוי בסיטואציה, מבצע והתאמה לצורכי הלקוח.

 

מה זה ZARA ATELIER?. 

פרויקט מתקדם בדמיון המוקדש לשחרור הפוטנציאל האינסופי של האופנה לבטא אישיות אינדיבידואלית. איך זה נעשה?. באמצעות אומנות מומחית ועיצוב מודע.

ספציפית במתכוון, בכל עונה מאתגרת ZARA ATELIER את הצוות היצירתי שלה. לצד סטודיו המומחים שלה המוקדש לחייטות ואומנות, להתרכז בקטגוריה אחת של בגד.

העונות הבאות המוקדשות לשמלה ולמעיל.

יום הרווקים הסיני 2023 חגיגת קניות באתרים ישראליים 

אחד הנבחנים הגדולים של אתרי קניות בגדים ואופנה יהיה בחגיגת הקניות הקרובה של סוף שנת 2023. כזכור השנה מסתיימת בקדחת קניות באינטרנט ואם שכחתם אז הנה התאריכים החשובים :

שופינג אי אל 2023 בנובמבר, 2022 –
יום הרווקים הסיני 2023 בתאריך 11/11/2023
סייבר מאנדי 2023 יום שני, 27 בנובמבר 2023

בלאק פריידי 2023 תאריך השנה יום שישי, 24 בנובמבר 2023