חדשות אוצר האי המקולל S06E03

חדשות אוצר האי המקולל S06E03

תגלית אחת לכל פרק ומתח לקראת הפרק הבא . Depth Perception S06E03 discovery ממשיכה עונה מצוינת של התכנית שעוקבת אחרי עלילות האחים ריק ומרטי לגינה ויתר חברים לאחוותת חיפשו האוצר שאיש טרם ראה. היכם מחפשים?. אי האלונים סמוך לחופי נובה סקוטיה בקנדה.

ממשיכים לחפור לעומק חדשות אוצר האי המקולל 2023

החקירות הסייסמולגיות על האי המקולל מאשרות השערה ישנה בדבר מבנה עתיק באזור בור הכסף.

ריק ומרטי לגינה מביאים לאי טכנולוגיות חיפוש מתקדמות אשר חושפות את מה שאולי קורה מתחת לפני הקרקע . היינו מצפים לראות את ההתקדמות כבר בעונות הקודמות אבל לסדרה יש את הקצב שלה.

חדשות אוצר האי המקולל S06E03

חדשות אוצר האי המקולל S06E03

Curse Of Oak Island S06E03 Depth Perception ממשיכה עונה של תגליות. הצוות מציג לנו תגלית אחת מרגשת בכל פרק .

Gary Drayton מגלה בכל פעם פריט אחר באמצעות גלאי מתכות. זה אולי נראית פעולה פשוטה , אך עובדה שעד כה הוא הראשון שעושה זאת. עושה בהצלחה .באתר של גרי דרייטון יש לא מעט תגליות מרשימות והוא הולך וצובר עוד כאלה על האי. 

השילוב של ידע וניסיון , היכולת לקרוא את פני השטח של אי האלונים והכרת ההיסטוריה של המקום מקרבות אותו לגילוי אוצרות באמצעות גלאי מתכות.

תעלת הצפה סמוך לבור הכסף 

החדשות המרעישות של העונה היא גילוי אפשרי של תעלת הצפה , מעשה ידי אדם , סמוך לבור הכסף.

סיכום פרק 3 עונה 6 The Curse of Oak Island יוצרת עניין. כעת אנו במתח מתי ואם תתגלה תעלת הצפה , מעשה ידי אדם סמוך לבור הכסף money pit.

אם אכן מדובר בתעלה או במכשול שיצרו בני אדם , מדובר ללא ספק בתגלית מרעישה. האם זו אותה תעלה , שבתרשים נראית מובנית ומתוכננת היטב , היא זו שנועדה למנוע ממגלי אוצרות להגיע לתיבת האוצר המיסתורי.

ההסבר השני מסביר את התעלה בתור מוביל מים מהחוף למעלה הגבעה . ההסבר השלישי יכול להיות שזו הייתה תעלת בריחה או מבצר תת קרקעי שאפשר להימלט מהיבשה ובמשך ההיסטוריה למספיק אנשים הרבה סיבות טובות לברוח מהחוף לאי מסתור.

האוצר המקולל של אוק איילנד עונה 6 משודרת בערוץ ההיסטוריה וזו למעשה עונת הזהב .  מליוני צופים ברחבי העולם מצפים לפתור את תעלומת האוצר המקולל או לפחות לקבל תשובה הגיונית מה בדיוק כולל האוצר על האי הירוק לחופי נובה סקוטיה 

צפו בווידאו עונה 10 אוצר האי המקולל פרקים מלאים לצפייה ישירה בערוץ ההיסטוריה