מסלול טיול בוינה 4 ימים מדריך מעודכן

מסלול טיול בוינה 4 ימים מדריך מעודכן

מה עושים בחופשה באוסטריה?.  מסלול טיול בוינה 4 ימים מדריך מעודכן עם כל הטיפים החשובים למטייל מסלולים כתבות המלצות.  וינה בירת אוסטריה מזמנת טיול חוויתי עם אפשרות לטיול של יום מחוץ לוינה . בכתבה שלפנינו המדריך החדש על טיול לוינה למטייל מסלולים כתבות המלצות.

כל המסלולים טיול אוסטריה 

טיסות לוינה

טיסות לווינה ניתן להשיג באמצעות שתי חברות תעופה עיקריות. חברת wizz מפעילה טיסות ישירות במחירי טיסת לואו קוסט ואפשרות להוסיף שירותים נוספים.

חברת התעופה הלאומית של אוסטריה Austrian Airlines מפעילה טיסות סדירות לווינה אך המחיר על פי רוב גבוהה יותר . בסך הכל טיסה קצרה והיתר עניין של תקציב.

מדרחוב וינה מקום טוב לתחילת מסלול טיול בוינה 4 ימים

וינה מתאפיינת במרכז עיר ומשרחוב מדהים , עשיר בסגנונות אדריכלות , מסעדות ודוכני אוכל לכל כיס ובטבורו של המדרחוב שוכנת לה קתדרלה גותית קסומה.

שוק איכרים וינה נאשמרקט Naschmarkt

אחד השווקים היפים באירופה , כולל שוק איכרים , שוק פשפשים מרשים ומגוון ושוק אוכל ומסעדות שלא תרצו לעזוב אוטו. יש להגיע רעבים ולא היישר מארוחת הבוקר במלון .

משך ביקור שוק האיכרים בוינה : עד 3 שעות
היכן נמצא שוק האיכרים בוינה : 1060 Vienna, Austria או פשוט להקליד נאש מרקט במפות גוגל

תמונות של העיר וינה מדרחוב מרכזי אווירה קוסמופוליטית

תמונות של העיר וינה מדרחוב מרכזי אווירה קוסמופוליטית

מוזיאון ארמון האבפורג וינה ארמון Hofburg Palace

היו פעם מלך קיסר ומלכה קיסרית והם חיו בארמון בעושר ולא באושר. כך ניתן לסכם את סיפורו של הקיסר האחרון בארמון האבפורג בוינה.

הארמון ממוקם במרכז העיר וניתן להגיע אלין ישירות מהמדרחוב בעיר העתיקה. הוא אוצר את חיי החצר ובעיקר את החיים האישיים של שושלות בית האפסבורג הקיסרות האוסטרית ששלטה עד לאחר מלחמת העולם הראשונה.

מבין הררי הפאר , האומנות וחדרי הארמון המרשים , אחד היפים באירופה ובעולם כולו ניתן ללמוד על ההיסטוריה המרתקת של אוסטריה ועל החיים האישיים של הקיסר. זה היה ביתה הלא אהוב של הנסיכה אליזבט , הידועה בכינוי החיבה שלה סיסי ולמתחם המגורים ולחייה הסוערים מוקדש חלק ניכר מהביקור במוזיאון .

מבחינתי מקום חובה למבקרים בוינה!

משך ביקור ארמון האבפורג וינה : עד 5 שעות
היכן נמצא ארמון האבפורג בוינה : Michaelerkuppel, 1010 Wien, אוסטריה להקליד נאש ארמון האפבורג במפות גוגל

תערוכות מומלצות עד סוף השנה יום בוינה למטייל

פסטיבלים תערוכות המלצות בירת אוסטריה אירועים 2023
הבלוודר – 300 שנים מקום אמנות
חגיגות לציון 300 שנה לבניית הבלוודר העליון .עם תוכנית עמוסה של אירועים ותערוכות, אבן הדרך המיוחדת תתנהל תחת הנושא שנבחר במיוחד של אביב הזהב. באיזה תאריכים?. 2 בדצמבר 2022 עד 7 בינואר 2024
שלוש תערוכות עיקריות בכתובות הבאות בעיר:

Arsenalstraße 1, 1030 Vienna
Rennweg 6, 1030 Vienna
Prinz Eugen-Straße 27, 1030 Vienna

 

למטייל וינה טיפים חשובים 
  1. וינה מדינת תיירות יקרה ביחס למדינות אחרות באירופה  , קחו את זה בחשבון 
  2. מי שלא אוכל שטרודל טוב בקונדיטוריה טובה , כאילו לא היה בעיר 
  3. בווינה פועל רשת מזון מהיר למאכלי ים במחירים מעולים בשם NORDSEE  מקום מומלץ לארוחות צהריים וערב 
  4. כאשר מזמינים מלון בווינה מומלץ לכלול ארוחת בוקר בהזמנה . זו עיר תיירות שבה הולכים המון וחשוב לאכול ארוחת בוקר טובה  ! 

 

צפו בווידאו וינה למטייל הישראלי
חיפוש טיסות זולות לפי תאריכים

באמצעות שינוי תאריכי המראה ותאריכי חזרה ( תאריך נחיתה ) ניתן לתכנן באמצעות מנוע טיסות זולות טיול לחול באמצעות מגוון חברות תעופה ואף לתכנן טיסות ולצאת עם חברת תעופה אחת ולחזור עם חברת תעופה אחרת. שימו לב שניתן להמשיך את חיפוש טיסות שולות או כל סוג טיסה מישראל באמצעות המנוע גם לאחר מעבר לעמוד פירוט טיסות יוצאות