סרטים לפסח לצפייה ישירה 2024

סרטים לפסח לצפייה ישירה 2024

חול המועד פסח משאיר לנו הרבה אד זמן לצפות בסרטי ילדים ללא הפסקה . הילדים בבית לא מעט זמן בחופשה וצריך להעסיק ולבדר אותם. אספנו עבורכם את הרשימה המלאה של סרטים לפסח לצפייה ישירה 2024 עם המלצות לצפייה בסרטי ילדים מעולים ברשת !!!

עוד באתר האח הגדול 2024 המשתתפים וחדשות מאחורי הקלעים

 

חדש בקולנוע מבצעים הנחות סרטים לפסח לצפייה ישירה 2024

לאחרונה אשתי ואני תמיד מוודאים שהורדנו את ההטבה הכי זולה ומשתלמת באתר פיספלוס הטבות. כרטיס קולנוע ב 9 שח זה ממש מציאה. אם ההטבה הזו לא זמינה תמיד נוכל להוריד קוד קופון לסרט 1+1 בכרטיס אשראי. ומה נראה עם הילדים בחול המועד?. 

סיפור הברווזים עם דיבוב לעברית 

משפחת הברווזים מלרד, לא יצאה לחופשה משפחתית מעולם רק כי אביהם המגונן יתר על המידה – מסרב לקחת את הסיכון ולנדוד כמו יותר הברווזים. לאחר שמסע השכנועים עובד, יוצאת המשפחה לראשונה לחופשה משפחתית לג'מייקה אך בגלל מספר טעויות ניווט – הם מגיעים לעיר ניו-יורק ועכשיו הם צריכים למצוא את דרכם החוצה מהעיר שהיא הכל חוץ מגן עדן לברווזים.

צפו בווידאו סיפור הברווזים הסרט המלא בבתי הקולנוע

כנפיים של חברים סרטי הילדים החדשים לקראת חול המעד פסח

נשר העופרת גודל על ידי תרנגולות. אך האינסטינקטים ניצחו, והוא יצא לחיפוש אחר עצמו. מסעות מדהימים הובילו את הנשר לעיר הציפורים, שם מצא לא רק את קרובי משפחתו אלא גם מטרה חדשה – להפוך לחבר בצוות שמירת הנוצה. עם זאת, הוא עדיין לא יודע שמזימה נוראית נרקמת לה בעיר הציפורים. האם הוא יצליח לסכל את המזימה?

סקרנים?. צפו בווידאו כנפיים של חברים הסרט המלא בבתי הקולנוע

המומלצים לצפייה ישירה בנטפליקס  סרטים לפסח לצפייה ישירה 2024

כיתה ח' Eighth Grade ז'אנר: דרמה, קומדיה אורך: 93 דקות
חדשות העולם הגדול עם טום הנקס נטפליקס כתוביות עברית
נקודה אדומה מותחן מומלץ לצפייה בנטפליקס סרט מלא ומרתק
אתגר בטבע – הסרט: בלגן בספארי סרט לכל המשפחה לצפייה ישירה תרגום עברית מובנה

צפו בווידאו לקראת סרט מלא חדשות העולם הגדול עם תרגום מובנה לעברית!

טום הנקס מככב ב"חדשות העולם הגדול", סרטו החדש של פול גרינגראס. קצין יוצא מלחמת האזרחים מקבל על עצמו משימה לא פשוטה: להחזיר ילדה שנחטפה על ידי בני הקאיוה לדודה ולדודתה – בניגוד לרצונה. השניים עושים כברת דרך של מאות קילומטרים ומיטלטלים בין סכנות אדירות בחיפוש אחר מקום שיוכלו לקרוא לו בית. ראו בסרט את המקצוע שנעלם- קורא חדשות שעובר מעיר לעיר.

צוות ג'ונגל מטריפים ת'עולם  The Jungle Bunch 2

הגיבורים האהובים (והמטורללים) של הג'ונגל חוזרים!! אחרי שהפכו ללהיט קולנוע בינלאומי חבורת "צוות ג'ונגל כח הצלה" שבה למשימה חדשה בהרפתקה לכל המשפחה. קצף ורוד מוזר מתפשט על פני הג'ונגל ומניע עלילה מרתקת מצחיקה עם מוסר השכל. חול המועד פסח בבתי הקולנוע. 

לאסי 2 הרפתקה חדשה  Lassie 2

הצטרפו ללאסי, פלו וחבריהם החדשים להרפתקה חדשה ומרגשת באזור הציורי של דרום טירול. כשסדרת היעלמויות של כלבים גזעיים מתרחשת בכפר ופיפה חברתה הטובה של לאסי נגנבת, הגיבורים הצעירים יוצאים לתפוס את הגנבים ולהציל את פיפה, תוך שהם מגלים לאורך הדרך את המשמעות האמיתית של ידידות ואומץ. מתי?. חול המועד 2024 בבתי הקולנוע. 

נטפליקס סרטי ילדים  צפייה ישירה 

הספרייה של נטפליקס כוללת סרטי ילדים מדובבים לצפייה ישירה , מנוי בסיסי עולה החל מ כ25 שח לחודש ובהחלט שווה את המחיר . הנה רשימת סרטי ילדים מומלצים בנטפליקס שאנחנו אוהבים לצפות במיוחד בנטפליקס שלנו עם SMART TV .

מדגסקר 3 מקרקסים אירופה צפייה ישירה  

עונג צרוף להורים וילדים אחד הסרטים המומלצים לילדים בנטפליקס . הפעם החברים אלכס, מרטי, מלמן וגלוריה מצטרפים לקרקס על מנת לחזור לגן החיות של בעיר ניו יורק בארצות הברית של אמריקה , ממש יציאת מצריים של החיות . שווה צפייה להורים וילדים ביחד עם כיבוד והמון שמח בלב . בספרייה ניתן לראות בצפייה ישירה גם את סרטי מדגסקר הקודמים .  אין ספק מנוי לנטפליקס פתר לי כמה בעיות בחג הקודם.

סמוך על סול עונה 5 שובר שורות ועכשיו גם elcamino ועונת הסיום 

בואו נעשה קצת סדר בכל הבלאגן וראשית נזכיר מתי התחילה כל סדרה. אז כמובן שהראשונה בתור הייתה שובר שורות. היוצר שלה וינס גילגאן יצר 5 עונות מעולות של מתח לצד התפרקות התא המשפחתי ועלילות סבוכות ואפלות בניו מקסיקו . זו סדרה שכל פרק בה יכול להיות סרט קולנוע מעולה שיגרום לנו לרוץ לקנות כרטיסי קולנוע במבצע 1+1 בכרטיס אשראי תמורת נקודות .

החייזרים של טלוריה צפייה ישירה בנטפליקס 

יש משהו שלא אוהב סרטים על חייזרים ?  אם כן אז הוא בטח חיזר בעצמו . למה אנחנו מספרים על סרט כזה , כי הוא מלא התרגשות כיף ונחשב לאחד מסרטי הילדים המלהיבים שנוצרו בשנים האחרונים , יש בו מוסר השכל , התרגשות מתח והמון כיף הזמן ששלושה נערים יוצאים למסע מדהים של הרפתקאה מיוחדת בעוד הם נלחמים ביצור הרע ביותר ביקום אותו יקום שעובד מהסביח של גבעתיים מכין בו את המנה הטובה ביותר של חציל ביצה בתוך פיתה עם טחינה והמון סלט חיצול וביצול 

סרטי ילדים מדובבים לצפייה ישירה

 

ספריית סרטי ילדים בנטפליקס 2024 

טוב אז אתם בטח כבר יודעים שאנחנו אוהבים להמליץ על אפליקציה לצפייה ישירה בסרטים גם ללא חיבור לאינטרנט . לפני שיוצאים מהבית לנסיעה מורידים את הסרטים שאנחנו רוצים להוריד לטאבלט אט לטלפון הסלולרי בנטפליקס ואז יכולים לצפות בסרט בטיסה או בנסיעה בלי לטחון את חבילת הסלולר שלנו . סרטי ילדים מדובבים לצפייה ישירה