ריקוד האש פרק 2 צפו בווידאו החדש HOT עם יהודה לוי

ריקוד האש פרק 2 צפו בווידאו החדש HOT עם יהודה לוי

לכאורה הכל מושלם בחיים שלהם. הסללה מגיל צעיר ועד הגיל שבו הם מתחתנים. תלמוד, כול, שידוך, קהילה תומכת. אבל המציאות יכולה להיות הרבה יותר מורכבת. קבלו את ריקוד האש פרק 2 צפו בווידאו החדש HOT עם יהודה לוי. בחודש פברואר 2023 החל יהודה לוי לככב בסדרה שנקראת בגוף שלישי, לצד רותם סלע.  על מה הסדרה?. אלי ועידו חיכו שנים שיהיה להם ילד ועכשיו בזכות חן יש סיכוי שתהיה להם משפחה. פרק הבכורה לסדרה הסוחפת והמרגשת על זוגיות, מערכות יחסים, קושי ותקווה. איפה רואים את הסדרה בגוף שלישי?. שימו לב ללוח שידורים ערוץ 12.

ריקוד האש פרק 2 צפו בווידאו החדש HOT עם יהודה לוי

ריקוד האש פרק 2 צפו בווידאו החדש HOT עם יהודה לוי

הפרקים המלאים של ריקוד האש פרק 2

אז מה היה לנו שם בפרק הראשון של הסדרה החדשה של הוט – ריקוד האש לצפייה ישירה. גולשים רבים שואלים את עצמם האם העלילה אמתית. אני אומר שזה לא ממש משנה, כי ממילא המציאות עולה על כל תסריט. אז אולי שי באיזה שהוא מקום בעולם החסידי רב נתן ולצידו או רחוק ממנו פייגי.

עוד באתר – למה גברים בוגדים ? למה נשים בוגדות ? מה הסימנים

רשימת שחקנים ומה זו בדיוק חצר חסידית

החסידות נוצרה אי שם באמצע המאה ה-18 במה שכיום הוא השטח עליו משתרעת מערב אוקראינה. לא באודסה המתקדמת, המערבית. מקין התנועה הוא הבעל שם טוב. תלמידיו. בתנועה יש דגש על הצד המיסטי רוחני והתפקיד של ראש החצר, רב הקהילה, שנקרא האדמו"ר עובד בירושה מאב לבן. גם תלמיד חכם, ככל שיהיה, לא יכול לקבל את התפקיד.

על רקע התחזקות היכולת הכלכלית והיוקרה של התפקיד התפצלו חלק מהחצרות וסכנה כזו מרחפת גם על החצר של הרב נתן בסדרה ריקוד האש לצפייה ישירה פרקים מלאים HOT.

יהודה לוי מיה עיברין וגלריית שחקנים משובחת המתכון לסדרה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה

הסדרה זוכת פרס השחקן הראשי הטוב ביותר בפסטיבל Series Mania ליהודה לוי, מאת היוצרת המוערכת רמה בורשטיין-שי, המביאה לראשונה לטלוויזיה את הקסם הקולנועי שלה, בדרמה חדשה ומהפנטת המתרחשת בקהילה חסידית בטבריה.

במרכז הסדרה פייגי (מיה עיברין), נערה בת 18 שברגע אחד נואש נעזרת ברב נתן (יהודה לוי), בנו בכורו של אדמו"ר הקהילה, ואביו של שלום, בחור בן גילה של פייגי.

בעקבות המפגש הזה החיים של שניהם משתנים. הוא מבטיח ללמד אותה לרצות את החיים ולא להיות בודדה, ופייגי תובעת את קיום ההבטחה.

גם פרק 1 ריקוד האש לצפייה ישירה בהוט

לובשת בגדי הקהילה, מאמינה אדוקה וגורלה לחיות עם שידוך הגון. אבל היא לא כזו היא לא דומה לאף אחרת.

מדובר בפייגי, בחורה חרדית בת 18 נמצאת במצוקה גדולה. נתן, בנו של האדמו"ר לוקח אותה תחת חסותו ומבטיח ללמד אותה לבחור בחיים. אחרי מות האדמו"ר, נתן יצטרך להחליט מי יירש את הכיסא.

בהשתתפות: יהודה לוי, מיה עיברין, נועה קולר, עידו ברטל, נאיה בינשטוק, נעמי לבוב, אורי בלופרב, עידו טאקו, יהונתן וילוז'ני, עירית שלג, רני בלייר, נועם פרוסט, נלי מירה רובין, לב לייב לוין, נטע שפיגלמן, יעל וקשטיין ועוד…

צפו בווידאו ריקוד האש פרק 2