רלוונט טלוויזיה חדשה בישראל: מיזם הסטרימינג החדש בקרוב על המסך.

רלוונט טלוויזיה חדשה בישראל: מיזם הסטרימינג החדש בקרוב על המסך.

אחרי ערוץ 14 ואפליקציית הצפייה הישירה free tv מגיע אל המסכים מיזם חדש. מה בכתבה?. הכירו את פלטפורמת השידורים החדשה שיזמו יזמו ליאור שליין ומודי פרידמן. קבלו את רלוונט טלוויזיה חדשה בישראל: מיזם הסטרימינג החדש בקרוב על המסך.

שוק הטלוויזיה בישראל מתרחב רלוונטי טלוויזיה חדשה בישראל

רגע לפני שנספר את מה שכבר אפשר אודות הפלטפורמה החדשה בואו נזכיר לגולשים את האפשרויות לצפייה ישירה באמצעות אפליקציות, אלו שכבר קיימות בישראל.

עידן פלוס צפייה ישירה חינם לייב 

תשלום חד פעמים לממיר מאפשר לצפות חינם בשבעה ערוצי טלוויזיה בצפייה ישירה לייב. איזה ערוצים ניתן לראות באמצעות ממיר עידן פלוס?. כאן 11, ערוץ 23 (החינוכית), ערוץ 12, ערוץ 13, ערוץ 33, ערוץ הכנסת, ערוץ 14 (מורשת) וערוץ1כאן באיכות HD.

עוד באתר טיול ברכב שכור לאוסטריה מסלול יומי טיול כוכב

אפליקציית 12+ הורדה חינם מחנויות האפליקציות לטלוויזיה ולסמארטפון.

המאפשרת צפייה חינם בשלל תכנים וכמובן את ערוץ 12 לצפייה ישירה באינטרנט. כמה עולה?. ללא תשלום בשילוב פרסומות. את היישום התקנתי זה מכבר על טלוויזיה חכמה והוא פועל היטב ומספקת חווית צפייה ישירה מהנה.

איך מורידים את האפליקציה של רלוונט?.

לאחר תהליך הרשמה קצר באתר שלהם, היום, 30/10/2023 קבלתי הודעה משמחת על האפשרות להוריד את האפליקציה.

" מתרגשים לחלוק אתכם את הגרסה הראשונית של אפליקציית "רלוונט" ושמחים שאתם תהיו הראשונים שיצפו בנו!. באפליקציה תמצאו מבט אחר על המלחמה ואת כל מה שרלוונטי לדעת על פוליטיקה, כלכלה, ביטחון, חדשות חוץ, הייטק, תרבות. אנחנו צריכים את עזרתכם כדי להבין מה עובד ומה פחות, איפה השידור נתקע, מה חסר ובמה אנחנו יכולים להשתפר. איך זה עובד? לחצו על כפתור ההצטרפות, העבירו לנו שם וכתובת מייל, קבלו לינק ישיר להורדת האפליקציה, הורידו אותה לנייד או לטאבלט ותצפו בתכניות ובסרטונים שלנו, הם כבר מחכים לכם שם."

 

Free tv

העסקה הכי טובה, לדעתי לפחות, בשוק הצפייה בישראל. בנוסף לצפייה ישירה בערוצים ישראלים בשידור חי מקבלים את ערוצי ספורט 5 לנייד!. עוד ביישום שלל ערוצי סרטים וסדרות.

כאן בוקס 

השידור הציבורי מגלה נוכחות יוצאת דופן במרחב הדיגיטלי. היישום מאפשר צפייה ישירה במרבית תכני הערוץ, שידורים חיים וכמובן שלל סדרות מופת שנוצרו לאורך השנים. באיזה סדרות תוכלו לצפות?. BOX – תוכניות קופה ראשית, טהרן, קרתגו, בואו לאכול איתי ועוד

אולי יעניין אתכם הסרטים הכי טובים בנטפליקס הרשימה המעודכנת

Here Is All TV

עוד פלטפורמת שידורים חדשה הצפויה להיכנס לחיינו בקרוב. מה שאפשר לספר בינתיים על האפליקציה?. היא אמורה לכלול תכנים מקוריים וכמובן שידורים חיים לצד VOD ושלל תכנים נוספים. בקיצור יהיה מעניין.

אז מה צפוי לנו בשידורי רלוונט?

אם טרם הבחנתם היישום החדש כבר חי ובועט ברשתות החברתיות. באתר החברה תוכלו להירשם לעדכונים. בשלב הזה אנחנו לא יודעים לספר אילו תכנים בדיוק יעלו במיזם, אבל הוא גייס לשורותיו כמה מאנשי התוכן הבולטים בתעשייה. מה שבטוח צפו למנות גדושות של סאטירה וחדשות. עדכונים נוספים בקרוב.

אז למה הציפייה?. לעוד תכנים איכותיים ברוח המשפט המנצח של רלוונט בעמוד האינסטרגרם – " כשהמציאות משתנה בכל רגע, גם הדרך בה מספרים את הסיפור חייבת להשתנות. בקרוב: רלוונט!"

צפו בווידאו מתוך רלוונט בטוויטר X מי עשה את זה יותר טוב?. על ההופעות שנעלו את הקיץ נועה קירל ברונו מארס ועוד.

 

הלוגו של פלטפורמת השידורים החדשה מתוך פייסבוק