שלום חנוך סדרה חדשה משיח הגיע ל yes פרקים מלאים לצפייה

שלום חנוך סדרה חדשה משיח הגיע ל yes פרקים מלאים לצפייה ישירה 

מאז רומן אמיתי בסוף שנות השמונים לא ראינו או שמענו אותו חושף את עצמו. עכשיו בשנת 2022 הוא מתגלה במלוא הדרו. קבלו את שלום חנוך סדרה חדשה  משיח הגיע ל yes פרקים מלאים לצפייה – ביקורת ווידאו וכל המידע אודות הסדרה הדוקומנטרית בערוץ דוקו על מלך הרוקנרול של ישראל.

שלום חנוך סדרה חדשה צמ יוטיוב ערוץ יס

שלום חנוך סדרה חדשה צמ יוטיוב ערוץ יס

הולך נגד הרוח ובעד עצמו שלום חנוך yes דוקו מומלץ 

הכותרת צודקת. אחרי כל השנים שהוא מסתובב פה על הבמות, מחדש ומתחדש, מבצע להיטי עבר וממלא אולמות הגיע הזמן להכיר אותו. את מי שיצר פרדיגמה במוזיקה הישראלית ולא פעם אחת.

עוד באתר – מי עוקב אחרי הפלאפון שלך ברגע זה ?

חייב להיות הוא – אף אחד לא קולט אותי שלום חנוך סדרה חדשה 

אני עצוב מראש, כך מגדיר את עצמו חנוך הסרטה החדש של ענת גורן.

הסדרה החדשה נוצרה באמצעות תיעוד של עשרות שעות של שיחות בביתו, במפגשים המשפחתיים הכי אינטימיים, ובעבודה עם אמנים אחרים, רובם בני דור צעיר ממנו, בהופעות הרבות (כן, בישראל גם כוכב רוק סוּפֶּר-מצליח בעשור השמיני לחייו, חייב להמשיך ולהופיע, ולא בהכרח כי בא לו); בבידוד של ימי הקורונה, ביצירה של האלבום החדש, ובמסע יחסי הציבור ההכרחי עם יציאתו.

שירים לא יגידו כלום שלום חנוך סדרה חדשה

התוצאה היא סידרה ייחודית, אינטימית וחשופה מתמיד. שלוש שעות מרגשות ומעוררות מחשבה, שבהן אנחנו לומדים להכיר ולאהוב את "שלום" שמאחורי "שלום חנוך".

אלבומי המופת של שלום חנוך 

אדם בתוך עצמו – תקליט סולו ראשון עם השיר טיול ליפו המבוצע בהופעה חיה ביציאה, לבקשת הקהל.
בגילגול הזה – סוף מלחמת המפרץ הייתה הרקע ליציאת האלבום עם זמרות הליווי מהקהילה בדימונה. אלבום מופת חובה בכל בית וברוח הימים האלו בכל פלייליסט.
המקרה והטעות התקליט שיצא ב-2005. כולל ביצועים לשירי שקטים אינטימיים שרק מחכים שתגלו אותם.
הרצל לילנבלום – אחרי שנים שלום מחדש ומתחדש בסגנון אחר יחד עם משה לוי ואלי מגן חברו משכבר הימים.
מחכים למשיח – נכנס לרשימה בעיקר בגלל שהוא הפרדיגמה ששנתה שוב את הרוק הישראלי. שיר הנושא נועל את ההופעות בחיות כמעט בכל פורמט.
שלום חנוך בהופעה – רומן אמיתי סיבוב הופעות סטייל אמריקה בארצנו הקטנטונת. יצירת מופת. חפשו את הסרט הוא מסמך תיעודי מרתק. נכס צאן ברזל.

צפו בווידאו לקראת שלום פרקים מלאים לצפייה ישירה בyes vod

לאתר הסדרה שלום