בנק הפועלים העיר העתיקה פסח 2024

בנק הפועלים העיר העתיקה פסח 2024

היכם נבלה בחול המועד?. הפעם נספר לכם על אחד מאתרי התיירות היפים בישראל ובעיר הבירה ירושלים. מה בכתבה?. בנק הפועלים העיר העתיקה פסח 2024 טיילת שומרי החומות כניסה חינם בחסות בנק הפועלים.

 

שומרי החומות חוזרים בנק הפועלים העיר העתיקה פסח 2024

על חומותייך עיר דוד עדיין מוצבים שומרים. זוכרים את השיר שמספר על כך?. את המילים כתב דן אלמגור וזה הבית הראשון אותו אני מצטט בהתרגשות:

אני עומד על החומה
עומד בגשם לבדי וכל העיר העתיקה
מונחת לי על כף ידי אני מביט בה מאוהב
אני עולה לכאן תמיד סתם להביט
אבל עכשיו אני נמצא כאן בתפקיד

בנק הפועלים העיר העתיקה פסח 2024

בנק הפועלים העיר העתיקה פסח 2024

טיולים על חומות ירושלים הרשמה מראש

בחודשים האחרונים היו שתי הטיילות סגורות לרגל שדרוגים שונים. אבל הנה בשורה חשובה ומשמחת. לקראת פסח ייפתחו טיילות החומות מחדש עם הפסלים "המדברים" החדשים של מגיני ירושלים לדורותיה.

מדובר מיצב חדש על טיילת החומות (הדרומית והצפונית) – פסלי מגיני ירושלים בגודל אמיתי "חמושים" באפליקציית מציאות רבודה המעירה לחיים את סיפורם האישי והתקופה בה חיו. ללא תוספת תשלום.

תאריכי פעילות?. ראשון עד חמישי ושבת ושבת – 9:00-17:00, שישי – טיילת דרומית עד 14:00, צפונית סגורה.

מחרי כניסה?.  25 ש"ח למבוגר, 12 ש"ח לילד/ חייל / גמלאי

האם חינם בפסח?. 24,25,26,28 באפריל, פתוח ללא תשלום באדיבות בנק הפועלים

לפרטים נוספים pami.co.il

 

 

עוד בירושלים בחול המועד 2024 סיור מודרך לכיכר השער העתיק

מה בתכנית?. סיור חידות – על שערים וחומות מכיכר צה״ל ועד כיכר השער העתיק.  מה ייחוד חומת העיר ושעריה? במה שיחקו שומרי העיר?.

לאיזה גילאים מתאים?. הסיור מיועד לכל המשפחה (מגיל 6), כולל כניסה לכיכר השער העתיק – הכיכר הרומית, ומאפשר בסופו חזרה עצמאית על טיילת החומות עד לשער יפו.

תאריכי הפעילות בפסח?. חוה״מ פסח, 24-25.4.24, ט״ז-י״ז ניסן, תשפ״ד, א-ב חוה"מ פסח, כל שעה עגולה בשעות 16:00-10:00. מחיר כניסה?.  25 ש״ח למבוגר, 20 ש״ח לילד. משך הסיור המודרך – כשעה

מה עושים בירושלים בחול המועד פסח?. פעילויות לכל המשפחה. כמה עולה?. בחלק מהאירועים והאתרים הכניסה בתשלום. בחלקם הכניסה חינם.