פסטיבל אינטימדבר שלום חנוך בהופעה חיה

פסטיבל אינטימדבר שלום חנוך בהופעה חיה

עולם התרבות עדיין סגור ומסוגר אך ברוח התקופה יתקיים באזור מצפה רמון פסטיבל אינטימדבר און ליין במסגרתו ייערכו הופעות חיות במחיר של 30 שח לערב. במסגרת פסטיבל אינטימדבר שלום חנוך בהופעה חיה, שרית חדד, הבלקן ביט בוקס ועוד.

פסטיבל אינטימדבר שלום חנוך בהופעה חיה

פסטיבל אינטימדבר שלום חנוך בהופעה חיה

הופעות חיות און ליין על רקע המדבר 

בהיעדר יכולת לקיים הופעות חיות עם קהל, ההופעות בפסטיבל יוקלטו מראש על רקע נופי המדבר, מחיר אחיד של כרטיסים 30 שח ואתם יכולים לשבת היכן שאתם רוצים בבית ולצפות בפסטיבל בטלפון במחשב והיכן שתרצו. בכל יום נערכות הופעות אחרות בפסטיבל. לרוכשי הכרטיסים ייתאפשר לצפות בהופעות עד שבועיים לאחר השידור.

שלום חנוך עם משה לוי – ועוד ארבעה מופעים של אומני מצפה רמון מחיר כרטיס לכל היום. יתר המופעים ליום רביעי ​Red Orange Tryo, קרקס מצפה רמון משתלט על הרובע, יקיר הלל במופע סולו, צ'לו ופנטאם

מופעי יום חמישי בפסטיבל שרית חדד ולהקתה, ועוד חמישה מופעים של אומני מצפה רמון מחיר כרטיס לכל היום 30 שקלים ושימו לב מה אתם מקבלים- חפלה יאסו, מופע אש, פנטאם ושירה, The Beatones, קרקס מצפה רמון משתלט על הרובע, נישה – NeeSha

רכישת כרטיסים פסטיבל אינטימדבר 2020 

כרטיסם ניתן לרכוש באתר הפסטיבל, במידה והמופעים יתבטלו באתר אינטימדבר מבטיחים להחזיר את הכסף חזרה.

המופע יציאה רץ על הבמות כ 15 שנה ברציפות מפגיש את הקהל עם גרסאות חשופות לשירים הגדולים של שלום חנוך. בפסטיבל תצולם ההופעה על רקע נופי המדבר. יחד עם שלום מופיע על הבמה משה לוי – על הקלידים וקולות הרקע. ואני כאן מחכה לביצוע שלהם לאהבת נעוריי.

שלום חנוך סדרה חדשה yes לצפייה ישירה ביקורת פרקים מלאים שלום