מה קרה בצ'רנוביל צפייה ישירה

מה קרה בצ'רנוביל צפייה ישירה

אסון צרנוביל מוכר כעת להרבה יותר אנשים הודות לסדרה של HBO ורבים שואלים מה קרה בצ'רנוביל צפייה ישירה והאם זה באמת התרחש במציאות . אז הנה כל התשובות על הסדרה צרנוביל לצפייה ישירה עם תרגום לעברית

מה קרה בצ'רנוביל צפייה ישירה

מה קרה בצ'רנוביל צפייה ישירה Pripyat Chernobyl

התחיל בניסוי התסיים באסון ותועד ב HBO

בימי השלטון הסובייטי על ברית המועצות USSR הכל עבד אחרת ממה שאנחנו מכירים היום. במטרה לחסוך בכסף ולייצר חשמל זול וזמין למפעלים הענקיים והקולקטיבים של השלטון הקומוניסטי הוקמו כורים גרעיניים שספקו חשמל.

כאשר בונים כור גרעיני בצורה בטיחותית ככל הנראה , אנו מקווים , שהתמודדות עם כשלים של הכור יסתיימו בשלום . שלא תהיינה דליפות , שלא יהיו אסונות סביבתיים והזיהום יישאר בגדר סביר לפי התקן . אמן .

לא כך היה בכור הגרעיני עליו מסופר בסדרה צרנוביל צפייה ישירה . קברניטי ברית המועצות בנו כורים גרעיניים , אם אפשר כמה שיותר ולא אדמת רוסיה , ברמת בטיחות נמוכה יותר מאלו שבמערב . מה יכול להיות , אין ממש ועדת ביקורת , זה מהיר זה זול ואם זה עושה קולות של ברווז זה בטח ברווז.

זה טוב עד שמתחילות התקלות. לא כך היה ב-26 באפריל 1986 לקראת השעה אחד וחצי בלילה. ניסוי בטיחות ( כמה אירוני ) שנכשל , אגן שהתפרץ ושיטת החפיף יהיה בסדר העלו את טמפרטורת הכור למצב קריטי , ליבת הכור הותכה כמו חמאה בסיר מים רותחים וכאשר זו הותכה הופצו חומרים רדיו אקטיביים בכמות המסכנת את קיומו של העולם.

זה לא היה פיצוץ רדיו אקטיבי בצרנוביל , למזלה של האנושות . פשוט חור בבלון .

איפה זה צ'רנוביל

מדובר בעיר רפאים בצפון מערב אוקראינה , המהווה כיום מוקד תיירות ומחקר רק כ-16 ק"מ מהגבול עם בלארוס הנחשלת והענייה , רק 18 ק"מ מהעיר פריפיאט , עיר המדענים שהפעילו את הכור . קייב , העיר הגדולה כבר מצויה 100 קילומטר משם .

תמונות של צרנוביל צפייה ישירה תרגום עברית

תמונות של צרנוביל צפייה ישירה תרגום עברית 

ביקורת על הסדרה צ'רנוביל מבית HBO

• בגדול מדובר בסדרה מומלצת לצפייה שכן היא מסמך אנושי מרתק על אירוע אפל .
• כל מי שעוד לא הבין מה הסכנה הסביבתית של חומרים מזהמים – תראה טוב ותלמד
• אובייקטיבית – המדען הראשי בסדרה והדמות הטרגית היה באמצע מדען סובייטי שלא ממש אהב יהודים ומנע את הקידום שלהם בדרגות במסגרת המחקר הגרעיני של ברית המועצות – זה קבל אזכור בסדרה וטוב שכך.

הסדרה הופקה על ידי HBO ולא על ידי נטפליקס לצפייה ישירה . והיא ללא ספק מובילה את קטגוריית סדרות מומלצות 2019 צפייה ישירה